Umetna inteligenca je še v fazi razvoja, a bo pomembno vplivala na razvoj oglaševanja. Zato morajo oglaševalci usvojiti nova znanja in spretnosti - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca bo vplivala na razvoj oglaševanja

Umetna inteligenca je še v fazi razvoja, a bo pomembno vplivala na razvoj oglaševanja. Zato morajo oglaševalci usvojiti nova znanja in spretnosti.

Preberi več
Moč umetne inteligence je razumevanje velike količine podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Moč umetne inteligence je razumevanje velike količine podatkov

Oglaševalci vedno več vlagajo v umetno inteligenco in iščejo inovativne načine za izboljšanje poslovanja, saj avtomatizira različne naloge. Njena največja moč je v tem, da pomaga strokovnjakom za marketing hitro razumeti in izluščiti bistvo iz velikih količin zbranih podatkov.

Preberi več
Digitalnim kanalom namenjena skoraj tretjina oglaševalskega denarja - iPROM - Novice iz sveta

Digitalnim kanalom namenjena skoraj tretjina oglaševalskega denarja

Po eMarketerjevih napovedih naj bi oglaševalci v Nemčiji v letošnjem letu 31,9 odstotka vseh oglaševalskih sredstev namenili digitalnim kanalom.

Preberi več
Pričakovana 15-odstotna rast spletne prodaje v času pred prazniki - iPROM - Novice iz sveta

Pričakovana 15-odstotna rast spletne prodaje v času pred prazniki

Prihodki od spletne prodaje naj bi v letošnjem prazničnem obdobju dosegli 15-odstotno rast.

Preberi več
Zaradi uporabe več zaslonov hkrati so televizijski gledalci nepozorni - iPROM - Novica iz sveta

Zaradi uporabe več zaslonov hkrati so televizijski gledalci nepozorni

Televizijski oglaševalci zaradi rastočega trenda uporabe več zaslonov hkrati težje dosegajo svoje ciljno občinstvo.

Preberi več
Mešano zaupanje oglaševalcev v tehnologijo veriženja blokov  - iPROM - Novice iz sveta

Mešano zaupanje oglaševalcev v tehnologijo veriženja blokov

Distribuirana elektronska denarnica kriptovalut v okviru tehnologije veriženja blokov bi lahko pomembno spremenila digitalno oglaševanje. A oglaševalci so previdni glede tega, ali bo razvijajoča se tehnologija izboljšala stvari.

Preberi več
Zakaj je za blagovne znamke priporočljivo, da imajo pregled nad podatki potrošnikov? - iPROM - Novica iz sveta

Zakaj je za blagovne znamke priporočljivo, da imajo pregled nad podatki potrošnikov?

S povečano ozaveščenostjo potrošnikov o uporabi in zlorabi podatkov postaja vedno večja odgovornost podjetij, da zaščitijo in odgovorno upravljajo s podatki svojih strank.

Preberi več
Povezana televizija je nova zvezda oglaševalske tehnologije - iPROM - Novice iz sveta

Povezana televizija je nova zvezda oglaševalske tehnologije

Uporaba povezane digitalne televizije raste. V ZDA za letošnje leto pričakujejo 8,1-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom.

Preberi več
Zakaj je pomembno, da marketinški strokovnjak postane napreden uporabnik podatkov? - iPROM - Novice iz sveta

Zakaj je pomembno, da marketinški strokovnjak postane napreden uporabnik podatkov?

Če želite v današnjem svetu »mobilno najprej« ostati konkurenčni, je priporočljivo, da je vaš oddelek za marketing podkrepljen z analitičnimi znanji ter da zna zbrane podatke tudi analizirati in interpretirati – od vpogleda v vedenje potrošnikov do ključnih trendov in splošne uspešnosti marketinških aktivnosti blagovne znamke.

Preberi več
Bodo klepetalni boti kmalu prevzeli delo službe za pomoč uporabnikom? - iPROM - Novice iz sveta

Bodo klepetalni boti kmalu prevzeli delo službe za pomoč uporabnikom?

Vloga klepetalnic v e-trgovinah se je iz prodajnega orodja razvila v pomočnika uporabnikom. Klepetalni boti so uporabnikom na voljo 24 ur na dan in s pomočjo umetne inteligence lahko odgovorijo na njihova vprašanja. Več kot polovica uporabnikov se za pomoč obrne na klepetalne bote, medtem ko nekateri še vedno bolj zaupajo človeškemu dejavniku.

Preberi več

Arhiv