Trend: vse več podjetij se odloča za vzpostavitev lastnih oddelkov za programatični medijski zakup - iPROM - Novice iz sveta

Trend: vse več podjetij se odloča za vzpostavitev lastnih oddelkov za programatični medijski zakup

Uporaba digitalnih medijev se povečuje, zato se tudi naložbe v digitalne medije strmo povečujejo. Do konca leta 2018 je ocenjeno, da bodo naložbe v digitalne oglase v ZDA dosegle 107,3 milijarde dolarjev, naložbe v TV oglaševanje pa 69,87 milijard dolarjev.

Preberi več
Instagram širi dostop do oglasov Collection Ads in ikone za nakupovalno vrečko - iPROM - Novice iz sveta

Instagram širi dostop do oglasov Collection Ads in ikone za nakupovalno vrečko

Instagram širi dostopnost oglaševalske ponudbe na nove oglaševalce, saj je odslej oglasni format Collection Ads na voljo vsem oglaševalcem, e-trgovske blagovne znamke pa bodo v letošnji prednovoletni praznični sezoni lahko v objave Stories vključile tudi ikono za nakupovalno vrečko.

Preberi več
Instagram predstavlja novo video platformo IGTV - iPROM - Novice iz sveta

Instagram predstavlja novo video platformo IGTV

Instagram TV ali krajše IGTV je nova funkcija na Instagramu, ki ustvarjalcem video posnetkov omogoča distribucijo daljših video posnetkov v sklopu omenjenega družbenega omrežja.

Preberi več
Iskreni marketing za dolgoročno zvestobo potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Iskreni marketing za dolgoročno zvestobo potrošnikov

Iskreni marketing se ukvarja z izkušnjo, ki jo ima potrošnik z blagovno znamko, in kako ta vpliva na njegovo dolgoročno zvestobo blagovni znamki.

Preberi več
Trend internega programatičnega zakupa: Podjetje Lucozade prenaša zakup digitalnih medijev v hišo - iPROM - Novice iz sveta

Trend internega programatičnega zakupa: Podjetje Lucozade prenaša zakup digitalnih medijev v hišo

Digitalni medijski ekosistem zaznamuje trend, poznan pod izrazom »programmatic in-house« oz. interni programatični zakup. Gre za izvajanje programatičnega zakupa interno oziroma brez spletne medijske agencije.

Preberi več
Skrb za brezhibno potrošniško izkušnjo je ključna za podjetja - iPROM - Novice iz sveta

Skrb za brezhibno potrošniško izkušnjo je ključna za podjetja

Personalizacija ter upoštevanje konteksta in čustev sta ključna za zagotavljanje dobre potrošniške izkušnje.

Preberi več
Facebook omogočil samodejno predvajanje video oglasov v aplikaciji za klepet Messenger - iPROM - Novice iz sveta

Facebook omogočil samodejno predvajanje video oglasov v aplikaciji za klepet Messenger

S Facebooka sporočajo, da so v začetni fazi umeščanja video oglasov v aplikacijo za klepet Messenger.

Preberi več
eBay se ponovno zateka k personalizirani potrošniški izkušnji - iPROM - Novice iz sveta

eBay se ponovno zateka k personalizirani potrošniški izkušnji

Za mnoge trgovce je personalizacija zelo pomembna – še posebej, ker potrošniki pričakujejo personalizirane izkušnje skozi celotno nakupno pot. A zagotavljanje personalizirane izkušnje na vsaki točki stika blagovne znamke s potrošnikom ni tako enostavno, kot se sliši.

Preberi več
Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo - iPROM - Novice iz sveta

Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo

Prihodki od digitalnega oglaševanja so v letu 2017 zrasli za 21 odstotkov in dosegli 88 milijard dolarjev, sporoča IAB. Mobilno oglaševanje je s 36-odstotno rastjo doseglo 49,9 milijarde dolarjev.

Preberi več
82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično - iPROM - Novice iz sveta

82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično

Več kot 80 odstotkov digitalnih prikaznih oglasov bo letos zakupljenih programatično, do leta 2020 pa bo programatičnemu digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenjenih več kot 65 milijard USD.

Preberi več

Arhiv