Deli

Umetna inteligenca že sooblikuje več gospodarskih panog, kot so avtomobilska industrija, marketing in zdravstvo, po napovedih strokovnjakov pa jim sledi tudi maloprodajna industrija. Umetna inteligenca bo v prihodnosti poskrbela za personalizacijo in potrošnika postavila na prvo mesto.

Umetna inteligenca bo preobrazila maloprodajo - iPROM - Novice iz novice

Napovedi, temelječe na nedavni raziskavi, ki je vključevala 400 vodilnih trgovin na drobno, kažejo, da bo z umetno inteligenco do leta 2022 prihranjenih kar 340 milijard dolarjev. Približno 10 % strokovnjakov se je strinjalo, da bodo orodja, kot so klepetalni boti, koristila trgovcem na drobno in povečala zadovoljstvo potrošnikov.

Umetna inteligenca bo v maloprodajni industriji pomagala tudi pri povečanju učinkovitosti promocij in zmanjšanju pritožb potrošnikov. Glede na izsledke raziskave je mogoče zaključiti, da lahko umetna inteligenca poveča učinkovitost promocij z omogočanjem samodejnega zakupa oglasov, s prilagajanjem spletnih izkušenj strank in z zagotavljanjem ciljnih sporočil za uporabnike.

Napovedi strokovnjakov s področja maloprodaje

Tehnologija umetne inteligence v maloprodajni industriji stroškovno učinkovito zagotavlja popolnoma osebno, poglobljeno in optimizirano izkušnjo za vsakega posameznega potrošnika. Obširni podatki so ena izmed ključnih prednosti umetne inteligence, saj se prav z analizo podatkov razvija personalizirane pristope. Področje umetne inteligence se bo še naprej spreminjalo in izpopolnjevalo, maloprodajna industrija pa ga bo lahko uporabila za načrtovanje nabora izdelkov, personalizacijo in podporo strankam.

Uporaba umetne inteligence je ključna za preživetje in vitalnost blagovne znamke. Maloprodajna industrija je preplavljena s ponudbami, zaradi česar je vse težje izstopati in pridobiti želen tržni delež. Razvoj neposrednega odnosa s potrošniki, ki temelji na pridobljenih podatkih, je več kot priporočljiv ter vodi v uspešnejše upravljanje s potrošniki in posledično tudi v uspešnejše poslovanje.

 

Deli

Arhiv