Deli

Strogi predpisi o zasebnosti podatkov ustvarjajo nekaj izzivov za blagovne znamke in podjetja, saj je dostop do podatkov vedno bolj varovan. Blagovne znamke in podjetja so se zato začela zanašati na svoje lastne podatke, ki so s pravilno uporabo in interpretiranjem lahko pravo zlato.

Lastni podatki prinašajo prednost - iPROM - Novice iz sveta

Stroge omejitve glede zasebnosti potrošnikov večina marketinških strokovnjakov vidi kot izziv, vseeno pa vsaka novost ustvarja nove trende oz. priložnosti, ki jih morajo blagovne znamke izkoristiti ter jim slediti.

Na obzorju so spremembe

Stroge omejitve ogrožajo dostop do ključnih podatkov, kot so piškotki, kar močno vpliva na zmožnost strokovnjakov za marketing, da izvedejo objektivno analizo, ki je potrebna za določitev, kako uspešni so različni kanali pri pridobivanju potrošnikov in doseganju konverzijskih ciljev.

Najboljši marketinški strokovnjaki se ne bojijo postavljati zahtevnih vprašanj in vedno znova razvijajo napredne tehnološke vidike marketinga. Prav s tem vedno bolj razumejo vedenje v nakupnem procesu, ki vodi do tega, da potencialni potrošnik postane potrošnik. Tehnološke inovacije, kot sta tržno usmerjena umetna inteligenca in računalništvo v oblaku, omogočajo, da so podatki bolj podrobni, dragoceni in vsestranski. Zahvaljujoč novi generaciji umetne inteligence, so informacije vedno bolj prilagodljive in pregledne.

Samozadostnost podatkov narašča

Nedavne raziskave kažejo, da je več kot 80 odstotkov podatkov samozadostnih ali pa si tržniki za njihovo samozadostnost vsaj prizadevajo. Tudi pred uredbo GDPR so mnogi strokovnjaki težili k večji odvisnosti od lastnih podatkov, v katerih so že takrat videli veliko vrednost. Prav zato prihaja do trenda uvajanja interne marketinške organizacije (in-house), ki jo obvladuje CMO v podjetju in ne več agencija.

Nekatere najbolj uspešne znamke se premikajo k samozadostnosti podatkov in drugačni organizaciji, nekatere pa se ne premikajo dovolj hitro, da bi razvile dolgoročno strategijo.

Nadzor uporabe podatkov še nikoli ni bil tako pomemben. Za marketinške strokovnjake je priporočljivo, da popolnoma razumejo pomen strategije, ki temelji na podatkih – ne glede na to, ali poslujejo na strani agencije ali na strani naročnika –, da postavljajo ključna vprašanja in se odzivajo na izzive ter se prilagajajo prihajajočim spremembam.

Deli

Arhiv