Deli

Umetna inteligenca je med blagovnimi znamkami in agencijami že sprejeta in v uporabi, a vendar je smiselno pričakovati, da bo v letu 2019 še bolj prisotna. Naprednejše ciljanje, večja transparentnost in novi načini uporabe umetne inteligence so trendi, ki bodo zavladali v letošnjem letu.

Trendi umetne inteligence v letu 2018 - iPROM - Novice iz sveta

Uporaba naprednega ciljanja in transparentnosti se bo v letu 2019 z umetno inteligenco eksponentno povečala. Umetna inteligenca je trenutno še v začetni razvojni fazi, a vendar veliko bolj zrela in dovršena, kot si mislimo. Nedavna raziskava je pokazala, da več kot polovica marketingarjev že uporablja umetno inteligenco, nadaljnjih 27 % pa jo načrtuje uporabiti v naslednjih dveh letih.

Naprednejše ciljanje

V praksi je umetna inteligenca najpogosteje uporabljena za ciljanje in segmentacijo občinstva, kažejo raziskave eMarketerja. Ta trend se bo nadaljeval tudi letos, strategije pa bodo postale še bolj dovršene. Eden izmed kanalov, ki bo v sodelovanju z umetno inteligenco doživel velik vzpon, je digitalna televizija. Umetno inteligenco bomo lahko izkusili tudi v kombinaciji z dodatnimi kanali, kot sta programatični radio in direktna pošta, kar bo še pripomoglo k izobraževanju in razvoju v marketinškem ekosistemu.

Večja transparentnost

Letos bo transparentnost še bolj pomembna, saj bo vpogled v podatke zahtevalo še več agencij in blagovnih znamk. V skladu s tem trendom bo več ponudnikov omogočilo dostopnost do podatkovnih baz ter z umetno inteligenco ponudilo podatke o strankah in občinstvu.

Več inteligence

Avtomatizirana analiza podatkov zmanjšuje potrebo po vzdrževanju lastnega podatkovnega oddelka na strani blagovne znamke ali agencije. Stroji se razvijajo in postajajo vedno pametnejši. Za podjetja, ki uporabljajo to tehnologijo, je priporočljivo, da se nenehno izobražujejo o umetni inteligenci in njeni uporabi. Strokovnjaki v marketingu morajo aktivno razumeti tehnologijo umetne inteligence in tudi način, kako je treba določena orodja prilagajati aktualnim zahtevam, vključno s skladnostjo, transparentnostjo, stroški, cilji in časovnim okvirom.

Umetna inteligenca bo zagotovo ena izmed tem, ki bo zaznamovala letošnje leto, veliko govora pa bo tudi o povsem novih, še nevidenih aplikacijah umetne inteligence, ki bodo prispevale k še bolj pametnim odločitvam.

Deli

Arhiv