Deli

Mobilni digitalni ekosistem je preplavljen z množico oglasov, pozornost potrošnikov pa je vse težje ujeti. Igrifikacija v mobilnih oglasih vnaša v mobilne oglase igričarske elemente in principe ter poskrbi za večjo pozornost in vključenost potrošnikov.

Igrifikacija v mobilnih oglasih naslednja velika stvar - iPROM - Novice iz sveta

Komunikacijska gneča je vse večja in za doseganje boljših rezultatov oglaševalskih akcij je priporočljivo vanje vključiti interaktivne oglase. Eden izmed najbolj interaktivnih principov je igrifikacija v oglasih, ki potrošnikom omogoča bolj doživeto uporabniško izkušnjo.

Današnji potrošniki so vedno bolj zahtevni in svojo pozornost vedno bolj namenjajo interaktivnim izkušnjam, kot so vdelane igre ali sestavljanke v oglasih. Igrifikacija v oglasih potrošniku omogoča aktivno vključenost in lažjo izgradnjo odnosa z blagovno znamko, kar se posledično kaže v večjem priklicu in zavedanju blagovne znamke.

Vdelava igrifikacij v mobilne oglase je časovno dolgotrajnejša, a marketinški strokovnjaki so mnenja, da princip iger v oglasih prinaša boljšo učinkovitost akcij.

Oglasni formati z igrifikacijo pridobivajo nove lastnosti, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo, oglaševalcem pa prinašajo številne prednosti – večjo interakcijo uporabnikov z oglasom, večjo prepoznavnost blagovne znamke ter izboljšanje konverzij. V iPROMu smo prvi oglasni format z elementom igirfikacije iPROM Game Ad razvili že leta 2012,« komentira novico Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja.

Deli

Arhiv