Glasovno iskanje napreduje počasi a vztrajno - iPROM - Novice iz sveta

Glasovno iskanje napreduje počasi, a vztrajno

Pred desetimi leti o glasovnem iskanju ni bilo veliko govora, počasi pa glas nadomešča tipkanje, ki je pri iskanju kraljevalo dolga leta. Glasovno iskanje bo tako še nekaj časa na stranskem tiru in ne bo popolnoma nadomestilo iskanja v klasičnem smislu, navaja raziskava SUMO Heavy.

Preberi več
Zunanj digitalno oglaševanje programatični zakup v porastu - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje – programatični zakup v porastu

Zakup digitalnega zunanjega oglaševalskega prostora postaja vedno bolj avtomatiziran in enostaven. Zahvale gredo predvsem množici digitalnih zaslonov, ki počasi nadomeščajo tradicionalno zunanje oglaševanje in uvajajo programatični zakup oglasnega prostora.

Preberi več
Potrošniki cenijo personalizirana sporočila - iPROM - Novice iz sveta

Personalizirana sporočila zagotavljajo občutno boljše rezultate

Potrošniki so vedno bolj zahtevni, večjo stopnjo personalizacije pa zahtevajo tudi pri komunikacijskih sporočilih s strani blagovnih znamk. Kljub temu, da blagovne znamke trdijo, da se vsakodnevno posvečajo personalizaciji, pa ostaja še veliko prostora za izboljšave.

Preberi več
Obogatena resničnost uspešno prodira na področje marketinga - iPROM - Novice iz sveta

Obogatena resničnost uspešno prodira na področje marketinga

Obogatena resničnost (AR) postaja vse bolj priljubljena med potrošniki, saj spodbuja interakcijo z blagovno znamko in zagotavlja drugačno potrošniško izkušnjo, vse bližje pa je tudi marketinškim strokovnjakom, ki jo zaradi njene učinkovitosti vse pogosteje vključujejo tudi v svoje strategije.

Preberi več
Pri medijski potrošnji kraljujejo digitalni mediji - iPROM - Novice iz sveta

Pri medijski potrošnji kraljujejo digitalni mediji

V letu 2019 bo povprečen čas, ki ga Američani dnevno namenijo medijem, znašal 12 ur in 9 minut. Uporabniki bodo tudi letos največ časa namenili digitalnim medijem, in sicer več kot polovico časa celotne medijske potrošnje, napoveduje raziskava Time Spent With Media 2019.

Preberi več
Zasebne tržnice bodo kmalu prehitele odprte - iPROM - Novice iz sveta

Zasebne tržnice bodo kmalu prehitele odprte

Vložki oglaševalcev v zasebne tržnice so v ZDA v zadnjih letih močno narastli, do leta 2020 pa naj bi po pričakovanjih prehiteli tudi prodajo in nakupe na odprtih tržnicah.

Preberi več
Vsebine OTT počasi izpodrivajo tradicionalno televizijo - iPROM - Novice iz sveta

Vsebine OTT počasi izpodrivajo tradicionalno televizijo

Vsebine OTT so pri potrošnikih priljubljene že dlje časa, nič drugače pa ni niti pri oglaševalcih. Rast vsakoletnih naložb oglaševanja v vsebinah OTT ni naključje in že zdaj ogroža delež vloženih sredstev v tradicionalno televizijo.

Preberi več
Klepetalni roboti uporabni za mnoge naloge iPROM Novice iz sveta

Klepetalni roboti uporabni za mnoge naloge

Klepetalni roboti postajajo vse pametnejši, a vseeno jim do človeške komunikacije manjka še nekaj časa. Klepetalni roboti pa so po prepričanju mnogih podjetij odlični za določene naloge, ki nadomeščajo človeka.

Preberi več
Digitalno oglaševanje prvič preseglo 100 milijard dolarjev prihodka iPROM Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje prvič preseglo 100 milijard dolarjev prihodka

Digitalno oglaševanje in njegova rast sta vroči temi pogovorov marketinških strokovnjakov. Vedno več podjetij svojo pozornost usmerja k digitalnemu oglaševanju, ki je po poročanju zavoda IAB v Združenih državah Amerike prvič preseglo 100 milijard dolarjev ustvarjenega prihodka.

Preberi več
Programatično video oglaševanje dosega polovico izdatkov za programatično oglaševanje iPROM novice iz sveta

Programatično video oglaševanje dosega polovico izdatkov za programatično oglaševanje

Programatično oglaševanje je v današnjem času nujno orodje za doseganje marketinških ciljev. Ta pametna oblika oglaševanja pa se v zadnjem času aktivno uporablja predvsem v video oglasih, ki prinašajo odlične rezultate.

Preberi več

Arhiv