Deli

E-pošta je pomembna, tudi ko so potrošniki na dopustu. Zaradi spremenjenih vzorcev pa je treba pri kampanjah upoštevati uporabo majhnih zaslonov in sezonsko privlačnost ponudbe.

E-pošta ključno komunikacijsko orodje tudi v času dopustov - iPROM - Novice iz sveta

Kljub temu, da tudi v času dopustov in počitnic ostajamo povezani na internet, se naše digitalne navade in uporaba e-pošte v tem času spremenijo. Četudi se na klic ne odzovemo takoj, telefon kasneje primemo v roke in takrat vidimo tudi različna promocijska e-poštna sporočila. Poleg tega po nekaterih ocenah 60 odstotkov zaposlenih med dopustom preverja službeno e-pošto.

E-pošta ostaja e-pošta – tudi poleti

Četudi ljudje odhajajo na dopust, to ne pomeni, da se odklopijo od digitalnega sveta. Preprosto se ne morejo ločiti od malih zaslonov. Rezervacije hotelov, letalskih vozovnic in drugih dejavnosti, povezanih z dopusti, za potrditev zahtevajo e-poštne naslove. Tudi v primerjavi z drugimi zasloni e-pošta prekaša vse. 41 odstotkov vprašanih je v raziskavi podjetja Nielsen navedlo, da med gledanjem televizije pišejo, prebirajo ali pošiljajo e-poštna sporočila. In e-pošta ostaja ključna tudi med dopustom.

Vedenjski vzorci potrošnikov in e-trgovina

Potrošniki nakupujejo prek spleta, tudi kadar so na dopustu. Se pa v poletnih mesecih spremeni, kdaj, kje in kako nakupujejo. Za večino leta velja domneva, ki jo dokazujejo tudi nekatere študije, da sta torek in četrtek od 8. ure zjutraj do kosila najboljši čas za pošiljanje e-poštnih sporočil. Seveda je pri tem treba upoštevati tudi demografske podatke in naravo poslovanja pošiljatelja ter nenehno preizkušati dneve in različne čase pošiljanja.

Ti vzorci se poleti spremenijo, kar lahko vpliva na časovno občutljive ponudbe, ki v preostalem obdobju leta nimajo tolikšnega učinka. Imejte v mislih, da se kliki ne bodo zgodili natanko takrat, kot ste upali. A če so vaši naslovniki sicer dejavni, lahko njihovo angažiranost pričakujete nekaj dni kasneje, ko bodo spet na spletu.

V nadaljevanju preberite nekaj strategij, kako doseči svoje občinstvo med dopustom:

  • Veljajo vsa obstoječa pravila. Širite svoj seznam organsko in ne iščite bližnjic, ko pride do upoštevanja privolitve.
  • Zagotovite, da so vaša e-sporočila optimizirana za majhne zaslone. Če velja domneva, da med dopustom manj uporabljamo namizne in prenosne računalnike, predpostavljamo, da se v tem času bolj zanašamo na mobilne telefone in tablice. Dolgo je veljalo, da sporočila najprej preberemo na majhnem zaslonu, študije pa so pokazale, da, ko jih drugič odpremo na večjem zaslonu, obstaja 65 odstotkov večja verjetnost, da jih preberemo do konca. To pa ne pomeni, da na prvem, majhnem zaslonu ni treba zagotoviti dobre uporabniške izkušnje.
  • Zagotovite avtentičnost v vsakem e-sporočilu. Prodaja volnenih oblačil poleti ne prinaša vrednosti za vaše stranke. Ponudba mora biti prilagojena času. Preizkušajte svoje pozive k dejanju (CTA) ter vrstico z zadevo e-sporočila. Spremljajte statistiko odprtih e-sporočil, klike na povezave ter morebitne odjavljene stike. E-poštni marketing je tek na dolge proge, ki zahteva čas za izgradnjo kakovostne baze stikov ter dobro poznavanje metrik in analitike.
  • Ohranite dostavljivost e-sporočil. Ni pomembno, kako dobra je ponudba ali kaj ste napisali v zadevo sporočila, če e-pošta ne prispe v nabiralnik naslovnika. Spremljajte pritožbe glede neželene pošte in odjave od prejemanja, saj boste tako razumeli potencial vsakega posameznega segmenta naslovnikov. Če menite, da je poletje čas, da svoje sporočilo pošljete vsem, ki že mesece ali leta niso odprli vašega sporočila, razmislite še enkrat. Učinki takega dejanja bodo enako škodljivi kot v drugih mesecih. Neangažirani naslovniki so najpogosteje vir pritožb, ki lahko vplivajo tudi na celotno kampanjo in na to, da se bodo vaša sporočila znašla med neželeno pošto tudi pri angažiranih prejemnikih.
  • Potovanje in zasebnost. Ljudje se lahko med dopustom znajdejo na določenih področjih, za katere velja strožja zakonodaja glede zasebnosti. Tak primer je GDPR, ki velja za vse osebe v EU, ne glede na državljanstvo. Pomembno je razumeti, kako lahko različna pravila glede zasebnosti vplivajo na poslovanje podjetja, ter upoštevati prakse, ki so skladne s temi pravili.
Deli

Arhiv