Deli

Obvestila blagovnih znamk postajajo priljubljeno orodje marketinških strokovnjakov. Ameriške raziskave so pokazale, da so dokaj priljubljena tudi med uporabniki, saj je bila leta 2018 povprečna stopnja dovoljenja za pošiljanje obvestil 53-odstotna.

Obvestila blagovnih znamk kaj kdaj in kako - iPROM Novice iz sveta

Oglaševalci znova in znova iščejo nove načine komuniciranja s potrošniki. Poleg digitalnega oglaševanja so se v zadnjem času kot učinkovito orodje izkazala tudi obvestila blagovnih znamk.

Obvestila blagovnih znamk so med uporabniki dobro sprejeta predvsem zato, ker neposredno ne motijo uporabniške izkušnje, hkrati pa se prikazujejo le ob dovoljenju za prikazovanje. Obvestila so tako dostavljena neposredno uporabnikom, ki dovolijo obveščanje, oglaševalci pa s tem pridobijo neposreden dostop do ciljne publike. Podatke o uporabnikih lahko kasneje uporabijo tudi v oglaševalskih akcijah.

Oglaševalci morajo biti previdni, da potrošnikov ne bombardirajo z obvestili, vseeno pa lahko pošiljanje različnih kuponov, popustov in ponudb pozitivno vpliva na odnos potrošnika do blagovne znamke. Obvestila blagovnih znamk imajo tako vidno vlogo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, prav tako pa pomagajo pri vzpostavljanju in negovanju odnosov s potrošniki. Po podatkih družbe Accengage je povprečna stopnja reakcij na obvestila blagovnih znamk kar 7,8-odstotna. Iz tega je mogoče sklepati, da so obvestila odlično orodje tudi za pridobivanje novih potrošnikov.

Blagovne znamke zaenkrat še ugotavljajo, kdaj in kako pogosto pošiljati obvestila, eksperimentirajo pa tudi z različnimi vsebinami, ki so med potrošniki različno sprejete. Prav z eksperimentiranjem bodo marketinški strokovnjaki ugotovili, kako pogosto pošiljati sporočila in kakšno vsebino imajo potrošniki najraje.

Deli

Arhiv