Deli

Pridobivanje novih potrošnikov stane kar petkrat več kot ohranjanje obstoječih. Umetna inteligenca prav tukaj ponuja še enega izmed mnogih načinov uporabe – spremljanje in analiziranje povratnih informacij potrošnikov, ki vplivajo na nakupno namero.

Umetna inteligenca iz povratnih informacij ustvarja dobiček - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca je uporabna za mnoge namene – vse od avtomatizacije procesov pa do personalizacije komunikacijskih sporočil. Poleg tega pa ponuja še dodatno možnost, ki zagotavlja dobre prodajne rezultate: uporabo povratnih informacij potrošnikov v strategijah.

Marketinški strokovnjaki, ki v ta namen umetno inteligenco že uporabljajo, pravijo, da umetna inteligenca povratne informacije potrošnikov spreminja v rudnik zlata. Že dolga leta velja, da ima potrošnik vedno prav. O izdelku ali storitvi lahko tako največ povedo potrošniki, ki so izdelek ali storitev dejansko preizkusili. Umetna inteligenca poskrbi za preoblikovanje ogromne količine povratnih informacij v koristne podatke, ki podjetjem povedo, kakšne izboljšave predlagajo potrošniki in katere izdelke imajo najraje.

Povratne informacije lahko pomagajo tudi pri načrtovanju zalog spletnih trgovcev. Spletni trgovci lahko s pomočjo podatkov odkrijejo, da se je posamezni model čevljev izkazal za zelo priljubljenega znotraj natančno opredeljene demografske skupine. Tako bi ponudnik lahko izboljšal zaloge ali pa ciljal izbrane skupine s posamičnim modelom.

Umetna inteligenca omogoča tudi vpogled in hitre odzive na hiter nastanek mikro trendov ali sprememb v okusu ali dojemanju potrošnikov. Podjetja lahko tako prilagodijo ponudbo in komunikacijo ter zagotovijo boljše rezultate.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv