Deli

Pridobivanje novih potrošnikov stane kar petkrat več kot ohranjanje obstoječih. Umetna inteligenca prav tukaj ponuja še enega izmed mnogih načinov uporabe – spremljanje in analiziranje povratnih informacij potrošnikov, ki vplivajo na nakupno namero.

Umetna inteligenca iz povratnih informacij ustvarja dobiček - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca je uporabna za mnoge namene – vse od avtomatizacije procesov pa do personalizacije komunikacijskih sporočil. Poleg tega pa ponuja še dodatno možnost, ki zagotavlja dobre prodajne rezultate: uporabo povratnih informacij potrošnikov v strategijah.

Marketinški strokovnjaki, ki v ta namen umetno inteligenco že uporabljajo, pravijo, da umetna inteligenca povratne informacije potrošnikov spreminja v rudnik zlata. Že dolga leta velja, da ima potrošnik vedno prav. O izdelku ali storitvi lahko tako največ povedo potrošniki, ki so izdelek ali storitev dejansko preizkusili. Umetna inteligenca poskrbi za preoblikovanje ogromne količine povratnih informacij v koristne podatke, ki podjetjem povedo, kakšne izboljšave predlagajo potrošniki in katere izdelke imajo najraje.

Povratne informacije lahko pomagajo tudi pri načrtovanju zalog spletnih trgovcev. Spletni trgovci lahko s pomočjo podatkov odkrijejo, da se je posamezni model čevljev izkazal za zelo priljubljenega znotraj natančno opredeljene demografske skupine. Tako bi ponudnik lahko izboljšal zaloge ali pa ciljal izbrane skupine s posamičnim modelom.

Umetna inteligenca omogoča tudi vpogled in hitre odzive na hiter nastanek mikro trendov ali sprememb v okusu ali dojemanju potrošnikov. Podjetja lahko tako prilagodijo ponudbo in komunikacijo ter zagotovijo boljše rezultate.

Deli

Arhiv