Deli

Algoritmi so pomemben del sodobnih marketinških strategij, marketinški strokovnjaki pa želijo vedno znova razrešiti njihovo skrivnost in tako strategije zastaviti bolj optimalno.

Vpliv nove generacije algoritmov na marketinške strategije - iPROM - Novice iz sveta

Razumevanje algoritmov je zapleteno, pomembno pa je, da jih marketinški strokovnjaki vseeno razumejo. Googlov algoritem iskalnih mehanizmov narekuje, katera spletna mesta so v ustreznih rezultatih iskanja prikazana najvišje, Facebook in drugi družbeni mediji pa npr. uporabljajo algoritme za določitev, katere vsebine so primerne za določeno ciljno skupino oz. profil uporabnika.

S časom pa ti algoritmi postajajo bolj zapleteni, saj omenjena tehnološka podjetja zbirajo več podatkov, izpopolnjujejo svoje procese in jih tudi namerno otežujejo.

Kakšna je prihodnost algoritmov?

V prihodnosti bodo algoritmi zagotovo še bolj zapleteni kot danes. Smiselno je upoštevati več ključnih področij razvoja, med katerimi večino poganja naprednejša umetna inteligenca in boljši oz. večji obseg podatkov.

  • Prva novost bo odprava človeškega nadzora. Do danes se je večina naprednih marketinških algoritmov opirala na nadzorovano učenje ali postopek uporabe ljudi za nadziranje in usmerjanje. V prihodnosti pa se bodo algoritmi naslednje generacije za stalno izboljševanje zanašali sami nase.
  • Še ena izmed novosti bo preprečevanje manipulacije iskalnikov oz. drugih medijev. Prihodnje različice bodo bolj učinkovite pri odkrivanju manipulativne ali nenaravne vsebine. Tudi k temu bo pripomogla umetna inteligenca.
  • V bližnji prihodnosti bodo algoritmi bolj individualistični, saj bodo prilagojeni glede na lokacijo in zgodovino iskanja. Tako bodo rezultati prilagojeni vsakemu posamezniku.

Algoritmi bodo zaradi lastniških interesov vedno bolj zapleteni. Marketinški strokovnjaki pa se lahko težavam izognejo z nenehnim spremljanjem sprememb in osredotočenostjo na ciljno skupino. Tako bodo blagovne znamke ostale korak pred konkurenco, škoditi pa jim ne bodo mogli niti najbolj zapleteni algoritmi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv