Digitalno oglaševanje: kaj kažejo številke - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje: kaj kažejo številke?

Strokovnjaki v vseh industrijah se trenutno spoprijemajo z enakim vprašanjem: kako bo novi koronavirus vplival na poslovanje? Z enako uganko se soočajo tudi strokovnjaki za digitalni marketing, raziskave pa kažejo na vzpodbudne številke.

Preberi več
Koronavirus posega v razporejanje marketinških proračunov - iPROM - Novice iz sveta

Koronavirus posega v razporejanje trženjskih proračunov

Koronavirus močno zaznamuje in preoblikuje naša življenja. Od ljudi ne zahteva le povečano skrb za zdravje, temveč tudi prilagajanje spremembam na vseh področjih človeškega delovanja – tudi v trženju, kjer strokovnjaki za trženje iščejo načine, kako najbolj učinkovito doseči svoje kupce.

Preberi več
Kako bo koronavirus vplival na digitalno medijsko potrošnjo? - iPROM - Novice iz sveta

Kako bo koronavirus vplival na digitalno medijsko potrošnjo?

Koronavirus je ljudi po celem svetu »prisilil«, da ostanejo doma. Preživljanje časa doma bo zato najverjetneje povečalo medijsko potrošnjo na digitalnih medijih po vsem svetu.

Preberi več
Bo koronavirus spremenil nakupno vedenje potrošnikov? - iPROM - Novice iz sveta

Bo koronavirus spremenil nakupno vedenje potrošnikov?

Koronavirus in povezana negotovost glede prihodnjih tednov sta postali najbolj aktualni temi v tem času, potrošniki pa so trenutno skeptični do nakupovanja na javnih mestih. Prav zaradi varnostnih razlogov se je povečalo nakupovanje prek spletnih trgovin.

Preberi več
Programatično oglaševanje zavzema čedalje večji delež v video vsebinah za pametne telefone - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje zavzema čedalje večji delež v video vsebinah za pametne telefone

Programatično oglaševanje je zelo razširjeno, kljub temu pa obstajajo pasti nenatančne segmentacije potrošnikov.

Preberi več
Podatki se zbirajo in obravnavajo čedalje bolj transparentno - iPROM - Novice iz sveta

Podatki se zbirajo in obravnavajo čedalje bolj transparentno

Nekatere blagovne znamke so pri upravljanju (lastnih) podatkovnih baz zelo transparentne, druge manj, toda nedavne raziskave in strokovna mnenja nakazujejo, da so podatki previdno obravnavani, ne glede na to, kdo jih uporablja.

Preberi več
Konkurenčnost v jutrišnjem maloprodajnem prostoru - iPROM - Novice iz sveta

Konkurenčnost v jutrišnjem maloprodajnem prostoru

Če želijo ostati konkurenčni, morajo trgovci na drobno slediti tehnološkemu razvoju ter svoje spletno poslovanje povezati z dejavnostmi v fizični trgovini.

Preberi več
Vzpon hekanja algoritmov - iPROM - Novice iz sveta

Vzpon hekanja algoritmov

Izraz hekanje najprej povežemo denimo z računalniškimi boti in lažnimi novicami, pogosto pa gre za povsem običajne objave na družbenih medijih, s katerimi želijo hekerji povečati prikaze in vpletenost uporabnikov.

Preberi več
Zasebne tržnice bodo letos prehitele odprto izmenjavo oglasov - iPROM - Novice iz sveta

Zasebne tržnice bodo letos prehitele odprto izmenjavo oglasov

Letos bo programatično oglaševanje na zasebnih tržnicah prvič doslej prehitelo oglaševanje na odprtih tržnicah.

Preberi več
Napredna podatkovna analitika in digitalni marketing - iPROM - Novice iz sveta

Napredna podatkovna analitika in digitalni marketing

Napredna podatkovna analitika bo tudi v letošnjem letu vplivala na izboljšanje digitalnih marketinških strategij.

Preberi več

Arhiv