NOVICE IZ SVETA
Strokovnjaki v vseh industrijah se trenutno spoprijemajo z enakim vprašanjem: kako bo novi koronavirus vplival na poslovanje? Z enako uganko se soočajo tudi strokovnjaki za digitalni marketing, raziskave pa kažejo na vzpodbudne številke.
Koronavirus močno zaznamuje in preoblikuje naša življenja. Od ljudi ne zahteva le povečano skrb za zdravje, temveč tudi prilagajanje spremembam na vseh področjih človeškega delovanja – tudi v trženju, kjer strokovnjaki za trženje iščejo načine, kako najbolj učinkovito doseči svoje kupce.
Koronavirus je ljudi po celem svetu »prisilil«, da ostanejo doma. Preživljanje časa doma bo zato najverjetneje povečalo medijsko potrošnjo na digitalnih medijih po vsem svetu.
Koronavirus in povezana negotovost glede prihodnjih tednov sta postali najbolj aktualni temi v tem času, potrošniki pa so trenutno skeptični do nakupovanja na javnih mestih. Prav zaradi varnostnih razlogov se je povečalo nakupovanje prek spletnih trgovin.
Programatično oglaševanje je zelo razširjeno, kljub temu pa obstajajo pasti nenatančne segmentacije potrošnikov.
Nekatere blagovne znamke so pri upravljanju (lastnih) podatkovnih baz zelo transparentne, druge manj, toda nedavne raziskave in strokovna mnenja nakazujejo, da so podatki previdno obravnavani, ne glede na to, kdo jih uporablja.
Če želijo ostati konkurenčni, morajo trgovci na drobno slediti tehnološkemu razvoju ter svoje spletno poslovanje povezati z dejavnostmi v fizični trgovini.
Izraz hekanje najprej povežemo denimo z računalniškimi boti in lažnimi novicami, pogosto pa gre za povsem običajne objave na družbenih medijih, s katerimi želijo hekerji povečati prikaze in vpletenost uporabnikov.
Letos bo programatično oglaševanje na zasebnih tržnicah prvič doslej prehitelo oglaševanje na odprtih tržnicah.
Napredna podatkovna analitika bo tudi v letošnjem letu vplivala na izboljšanje digitalnih marketinških strategij.