Deli

Spletni nakupi enega najpomembnejših premikov v vedenju potrošnikov beležijo v prodaji FMCG izdelkov. Vpliv bo zanesljivo prisoten tudi po »koronakrizi«.

Spletni nakupi kaj pričakovati po »koronakrizi« - iPROM - Novice iz sveta

Po podatkih podjetja Rakuten Intelligence se je količina naročil FMCG izdelkov v spletnih trgovinah od 12. do 15. marca povečala za 210 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Ta trend beležimo tudi v Sloveniji, kjer naj bi v času »koronakrize« prek spleta nakupovalo kar 90-odstotkov Slovencev. Istočasno pa je iPROM v tem času zabeležil rekordno rast medijske potrošnje vsebin v slovenskih digitalnih medijih.

V preteklem letu je spletno nakupovanje konstantno raslo, največji porast pa je beležilo v času praznične sezone ob koncu leta. Ta trend se je nadaljeval tudi v začetku tega leta.

Pretekle analize so pokazale, da se ob rasti uporabe spletnih trgovin kupci vse pogosteje odločajo za ponovne nakupe prek spleta in tako posledično spreminjajo svoje nakupne navade. Po prvem preprostem, enkratnem nakupu, kupci sčasoma opravijo tudi nove nakupe v novih kategorijah in nakupe večjih vrednosti ter v nekaterih primerih izkažejo zvestobo spletnim trgovcem. V času pandemije se je ta trend še bolj okrepil, saj spletne trgovine, ki so se uspele hitro prilagoditi tako v ponudbi kot v načinu dostave izdelkov, beležijo veliko večjo oz. celo rekordno rast v prodaji.

To potrjujejo tudi naši primeri iz prakse. Blagovna znamka, ki prek spleta prodaja vse za vrt, je v zadnjem tednu s prodajo prek spleta dosegla takšen promet, kot v lanskem celotnem letu, samo ob podpori oglaševanja v digitalnih medijih. Oglase smo s pomočjo programatične platforme iPROM Cloud, v tej akciji prikazovali le na slovenskih digitalnih medijih, ker so se ti v primerjavi s tujimi (tako mediji, kot platformami) izkazali kot najučinkovitejši; tako z vidika dosega, kot z vidika prodajnih rezultatov.

Potrošniki se pospešeno digitalizirajo, kar izraža odlično priložnost, da se tudi trgovci čim prej digitalizirajo in svoje kupce preusmerijo k spletnemu nakupovanju, saj se jim bo ta korak obrestoval tako kratkoročno kot dolgoročno. Po izsledkih raziskave iPROMa in Valicona o medijski potrošnji (2018), smo Slovenci ob krizi po letu 2008 spremenili potrošniško vedenje, nakupne navade pa so ostale. Podobno se zaradi trenutne situacije in ukrepov t. i. socialne distance, medijska potrošnja in nakupna pot tudi tokrat spreminjata, a kupci bodo nakupne navade zagotovo ohranili tudi po »koronakrizi«, zato je izredno pomembno, da spletni trgovci vlagajo veliko truda v komunikacijo s potrošniki in pristope za ohranjanje potrošnikov.

 

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv