Deli

Platforma za upravljanje podatkov o potrošnikih prinaša odličen vpogled v navade obstoječih potrošnikov in ravno zdaj je čas, da ji posvetite več pozornosti.

Zdaj je čas za povezovanje podatkov o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Upoštevanje uredbe GDPR za podjetja ne predstavlja grožnje, pač pa konkurenčno prednost. Osredotočanje na varnost in dostavljanje relevantnih vsebin je še posebej pomembno v časih, ko so potrošniki še posebej ranljivi in od znamk pričakujejo pomoč.

Osredotočimo se na zasebnost

Če v tem trenutku še niste prepričani, ali ste v celoti skladni z uredbami, je zdaj pravi trenutek za osredotočanje na varnost. Ne le zaradi možnih finančnih pritiskov, ampak tudi zaradi zaupanja vaših potrošnikov. Slednje je, glede na poročilo družbe Capgemini Research, poleg skladnosti podjetij z zakoni, vse bolj pomembno. V negotovih časih je ključno prav zaupanje potrošnikov, ki gradi zvestobo in dolgoročne odnose.

Platforme za upravljanje s podatki so danes še posebej pomembne

Platforme za upravljanje podatkov o potrošnikih hranijo in združujejo lastne podatke ter omogočajo bolj utemeljene in učinkovite odločitve, zato se strokovnjakom za trženje močno priporoča njihova uporaba. Na podlagi natančnega vpogleda v podatke o potrošnikih, je namreč lažje sprejeti prave odločitve, ki so v trenutnih negotovih razmerah še posebej pomembne.

Naprednejša podjetja v platforme za upravljanje s podatki o potrošnikih integrirajo tudi oglaševalske podatke (v iPROMu jih integriramo z uporabo iPROM DMP) o izvedenih oglaševalskih akcijah, vedenjskih vzorcih ciljnih skupin.

Ne pozabite na prihodnost

V negotovosti se je težje osredotočiti na prihodnost. Pomembno je, da so blagovne znamke pripravljene na bistven premik k digitalnemu in povezovanju s potrošniki v realnem času. Pri tem jim bodo pomagale platforme za upravljanje podatkov, ki omogočajo kreativno uporabo podatkov.

Podjetja lahko z uporabo platform potrošnike obveščajo o novih ponudbah, možnostih brezplačnih preizkusov ali o ponovni razpoložljivosti izdelka, ki ga nekaj časa nazaj še ni bilo mogoče kupiti. V tem času nekatera podjetja te podatkovne baze uporabljajo tudi za ustvarjanje opozoril za preklicane potovalne načrte ali identifikacijo strank, ki so potovale na prizadeta območja. Če podjetja lastnih podatkovnih baz o svojih kupcih še nimajo, je danes čas, da jih začnejo graditi. Tako bodo namreč lahko obdržali prednost prek konkurenco.

Zakaj je torej platforma za upravljanje podatkov o potrošnikih v kriznih razmerah še posebej pomembna? Ker omogoča razumevanje nakupnega vedenja potrošnika, ki je v teh nestabilnih časih spremenljivo in težje predvidljivo.

Deli

Arhiv