Zdaj je čas za povezovanje podatkov o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Zdaj je čas za povezovanje podatkov o potrošnikih

Platforma za upravljanje podatkov o potrošnikih prinaša odličen vpogled v navade obstoječih potrošnikov in ravno zdaj je čas, da ji posvetite več pozornosti.

Preberi več
Avtomatizacija – sedaj je čas za pospešen razvoj - iPROM - Novice iz sveta

Avtomatizacija – sedaj je čas za pospešen razvoj

Avtomatizacija je eden izmed načinov za prihranek časa in denarja. Prav zato mnogi strokovnjaki za trženje v trenutnih razmerah razmišljajo prav o pospešenem razvoju le-te.

Preberi več
Pet stebrov za komunikacijo v spremenjenih razmerah - iPROM - Novice iz sveta

Pet stebrov za komunikacijo v spremenjenih razmerah

Koronavirus je dobesedno čez noč spremenil naš vsak dan in celo tudi večja, globalna podjetja prisilil v transformacijo komunikacije s potrošniki. Kaj se lahko od dobrih praks za krepitev odnosov s potrošniki naučijo manjša podjetja?

Preberi več
Blagovne znamke ne smejo pozabiti na dolgoročnost - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke ne smejo pozabiti na dolgoročnost

Blagovne znamke so trženjske strategije v negotovih časih smiselno prilagodile, vseeno pa ne smejo pozabiti na ohranjanje dolgoročnosti strategij.

Preberi več
Spletni nakupi kaj pričakovati po »koronakrizi« - iPROM - Novice iz sveta

Spletni nakupi: kaj pričakovati po »koronakrizi«

Spletni nakupi enega najpomembnejših premikov v vedenju potrošnikov beležijo v prodaji FMCG izdelkov. Vpliv bo zanesljivo prisoten tudi po »koronakrizi«.

Preberi več
Kaj se lahko naučimo od blagovnih znamk na Kitajskem - iPROM - Novice iz sveta

Kaj se lahko naučimo od blagovnih znamk na Kitajskem?

Koronavirus je na Kitajskem mnoge blagovne znamke izzval, da se prilagodijo in z digitalno transformacijo dosežejo potrošnike.

Preberi več
Kaj se lahko naučimo od »novih« nakupnih navad kitajskih potrošnikov?  - iPROM - Novice iz sveta

Kaj se lahko naučimo od »novih« nakupnih navad kitajskih potrošnikov?

Kitajske blagovne znamke so se hitro odzvale na porast digitalnega udejstvovanja in pozornost preusmerile na spletne trgovine, trgovine na družbenih medijih in ostale digitalne platforme.

Preberi več
Število naprav, povezanih v Wi-Fi omrežje, večje do 90 odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Število naprav, povezanih v Wi-Fi omrežje, večje do 90 odstotkov

Koronavirus je sprožil spremembe na področju uporabe spleta – ne le v večji digitalni medijski potrošnji, pač pa tudi v načinu, kako uporabniki do spleta dostopajo.

Preberi več
Koronavirus: na kratki rok nas rešuje digitalna tehnologija - iPROM - Novice iz sveta

Koronavirus: na kratki rok nas rešuje digitalna tehnologija

Koronavirus brez dvoma prinaša izzive. Kje pa si lahko vseeno pomagamo z digitalno tehnologijo in vsaj nekoliko omilimo trenutno situacijo?

Preberi več
Velike večine potrošnikov oglaševanje v času pandemije ne moti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki tudi v času »koronakrize« naklonjeni oglaševanju

Medijska agencija Kantar je predstavila prvi val raziskave, ki preučuje vpliv pandemije na vedenje potrošnikov. Večine potrošnikov oglaševanje v kriznem obdobju ne moti, vseeno pa pričakujejo od blagovnih znamk, da prilagodijo komunikacijo.

Preberi več

Arhiv