Deli

Uporabniško ustvarjena vsebina ustvarja avtentičnost blagovne znamke, saj vsebine uporabnikov pozitivno vplivajo na zaupanje in izbiro novih potrošnikov.

Uporabniško ustvarjena vsebina za večjo avtentičnost znamke - iPROM - Novice iz sveta

Rast uporabe družbenih medijev, aplikacij za sporočanje in platform za deljenje video vsebin je pospešila snovanje uporabniško ustvarjene vsebine. Uporabniško ustvarjena vsebina predstavlja za strokovnjake na področju trženja pravo zlato jamo, saj potrošniki še vedno najbolj zaupajo ostalim potrošnikom, ki v tem primeru delijo vsebino, povezano z blagovno znamko, ter tako skrbijo za ohranjanje zavedanja in v primerih zvestobe celo za zagovorništvo. Kako torej z uporabniško ustvarjeno vsebino do najboljšega učinka?

Poskrbite za mnenja potrošnikov

Večina potrošnikov se pred nakupom pozanima o izdelku. Če smo se včasih o izdelku prepričali pri prijateljih ali v trgovini, danes to funkcijo v veliki meri nadomeščajo mnenja in ocena množice potrošnikov na spletu. Ravno zato je pomembno, da blagovne znamke poskrbijo za javne komentarje in ocene potrošnikov o izdelkih, ki jih lahko delijo v spletni trgovini pri opisu izdelka, na družbenih medijih ali celo v blogih.

Video vsebina nadomešča statično

Če slika pove več kot tisoč besed, video to število še podvoji. Uporabniško ustvarjene video vsebine potrošnikom omogočajo, da pobližje spoznajo ponudbo blagovne znamke, še večjo vrednost pa doda nepristranskost ustvarjalca, ki vsebino deli.

S ključnikom do viralnosti

Ključniki (hashtagi) na družbenih medijih so tisti, ki ustvarjajo viralnost vsebin. Pomembno je, da blagovne znamke znotraj kampanj uporabijo pravi ključnik, ki mora biti preprost, da ga lahko uporabniki preprosto delijo. Uporabniško ustvarjena vsebina tako pridobi širšo prepoznavnost, saj uporabniki na znamko opominjajo tudi svoje sledilce.

Uporabniško ustvarjena vsebina ne igra pomembne vloge le pri grajenju zavedanja, pač pa vpliva tudi na končne odločitve o nakupu, saj potrošniki pred nakupom vedno pretehtajo možnosti. Ravno kakovostna uporabniško ustvarjena vsebina blagovne znamke pa lahko tehtnico prevesi v vaš prid.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv