Deli

Internet stvari neizbežno postaja nujnost za nadgrajevanje potrošniške izkušnje, saj pospešuje procese in potrošnikom omogoča interaktivno izkušnjo.

Kako internet stvari spreminja digitalno komunikacijo? - iPROM - Novice iz sveta

Internet stvari za nekatere predstavlja krilatico (ang. buzzword), a v resnici postaja ena izmed prevladujočih tehnologij, ki spreminja vsakodnevno življenje, saj vsi vidiki delovanja postajajo povezani in interaktivni.

Internet stvari spreminja digitalno signalizacijo

Prihodnost interaktivnega sveta je odvisna od razvoja interneta stvari. Uporaba interneta stvari bo po mnenju strokovnjakov prisotna predvsem v povezavi z digitalno signalizacijo. Z rastjo zanimanja za internet stvari bo na voljo ogromno podatkovnih virov, s katerimi se bo mogoče povezati in na podlagi teh komunicirati. Digitalna komunikacija že zdaj znamkam dovoljuje komunikacijo v realnem času, internet stvari pa bo pametnim signalizacijam omogočil še hitrejšo, lažjo in stroškovno učinkovito komunikacijo.

iPROM v internet stvari posega že od leta 2015

V iPROMu se z internetom stvari in integracijo v oglaševalske rešitve ukvarjamo že od leta 2015, ko smo skupaj s podjetjem Printbox preizkušali realnočasovno serviranje oglasnih sporočil na zunanje naprave. Na izbranih Printboxovih kioskih, povezanih s programsko opremo iPROM Cloud, smo uporabnikom med čakanjem na tisk dokumentov na zaslonu prikazovali prilagojene oglasne vsebine z različnimi lastnostmi, vključno z vsebinami, ki omogočajo interakcijo z uporabniki. Internet stvari smo preizkusili tudi z oglaševanjem v vozilih, natančneje v taksijih. V sodelovanju s podjetjem NET Informatika smo vzpostavili platformo, ki omogoča oglaševanje v taksijih na šestih evropskih trgih.

Internet stvari bo nedvomno kmalu postal nujnost in razlikovalna prednost za doseganje potrošnikov, saj omogoča komunikacijo kjerkoli. To se bo z večjim številom pametnih naprav in še posebej nosljive tehnologije samo še okrepilo. Bodite pripravljeni.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv