NOVICE IZ SVETA
Raziskava podjetja InsightExpress je pokazala, da je v zadnjem četrtletju 70 odstotkov anketiranih oglaševalcev povečalo spletne proračune v primerjavi z enakim lanskim obdobjem. Od teh jih je 29 odstotkov…
Spletni portal OpenAd.net omogoča oglaševalcem in oglaševalskim agencijam dostop do mreže kreativcev po vsej Evropi. Portal deluje eno leto in napovedujejo širitev na področje ZDA. Podjetje Gillette je bilo…
Kljub temu, da gre za dva zelo podobna portala, obstaja med njima bistvena razlika glede načina druženja uporabnikov. Po vsebini sta si namreč kar precej različna.
Po podatkih raziskave »Bi-Annual Online VideoStudy« (primerjava zadnje polovice leta 2006 in prve polovice leta 2007) podjetja Advertising.com, gleda spletni video 62 odstotkov anketirancev starih 35 let in več….
Kako oblikovati spletni video oglas, ki bo opazen in po drugi strani ne bo vznemirjal uporabnika?
Podjetje AOL je razvilo nov portal znotraj lastne oglaševalske mreže, ki že vključuje Advertising.com in Tacodo. Imenuje se Platforma A in naj bi dosegla 90 odstotkov uporabnikov.
Dostop do interneta je v prvem četrtletju 2007 imelo 58 % gospodinjstev (44 % gospodinjstev prek širokopasovne povezave), uporabljalo pa ga je 56 % oseb v starosti od 10 do…
Po podatkih raziskave, ki jo je izvedlo podjetje Synovate, bo v povprečju 30 odstotkov vseh odraslih uporabnikov v ZDA spremljalo spletne video vsebine za pridobitev informacij o predsedniških kandidatih.
Po poročilu podjetja Nielsen/NetRatings sta portala MySpace in Facebook najbolj priljubljena med ameriškimi najstniki.
Prvič v zgodovini avstralskih volitev bo možen dostop do predvolilnih soočenj – Google bo omogočil ogled le-teh na YouTube-u.