NOVICE IZ SVETA
Po podatkih raziskave, ki jo je izvedlo podjetje Frank N. Magid Associates, naročila pa spletna stran Metacafe, skoraj polovica populacije v ZDA pogleda vsaj en spletni video na mesec….
Kulturne spremembe naj bi bile pomemben dejavnik pri iskalnem marketingu, generacija »Echo Boom« pa ključna. Od svojih naslednikov (t. i. internetne generacije) se razlikuje po tem, da niso bili…
Boljša tehnologija, široko dostopni internet in video na zahtevo so ključni dejavniki za povečan obisk spletnih strani s TV vsebinami. Začetniki so Independent Film Channel, Netflix in FEARnet.
Po poročilu podjetja Datamonitor (Anglija) naj bi se rast spletnih skupnosti pospešeno nadaljevala še v letu 2009, v letu 2012 pa naj bi dosegla svoj višek.
Podjetje Toyota je zasnovalo kampanjo za Yaris v obliki video igre, ki si jo lahko brezplačno naložijo vsi uporabniki, ki imajo igralno konzolo Xbox 360.
Pretok in izmenjava informacij v spletu 2.0 naj bi po besedah izvršne direktorice podjetja Massachusetts Information and Technology Exchange, Kiki Mills, predstavljala enega ključnih faktorjev za nastajanje novih delovnih…
Po podatkih raziskave, ki jo je izvedlo podjetje JWT, je 80 odstotkov uporabnikov takih, ki ne bi mogli »preživeti« en teden brez interneta, 15 odstotkov pa je takih, ki…
Do leta 2011 naj bi delež spletnega oglaševanja farmacevtskih podjetij v ZDA (farmacevti, bolnišnice in ostala podjetja iz te panoge) znašal pet odstotkov ali 2,2 milijarde dolarjev od celotnega…
Raziskava podjetja InsightExpress je pokazala, da je v zadnjem četrtletju 70 odstotkov anketiranih oglaševalcev povečalo spletne proračune v primerjavi z enakim lanskim obdobjem. Od teh jih je 29 odstotkov…
Spletni portal OpenAd.net omogoča oglaševalcem in oglaševalskim agencijam dostop do mreže kreativcev po vsej Evropi. Portal deluje eno leto in napovedujejo širitev na področje ZDA. Podjetje Gillette je bilo…