Deli

Letošnje predsedniške volitve ne bodo prinesle le novega predsednika, ki bi lahko predstavljal zgodovinsko prelomnico – afroameričan ali ženska na čelu najmočnejše države, pač pa volilna kampanja ustvarja povezave, ki so prav tako zgodovinske. Prvič se namreč med seboj povezujejo največji tekmeci; CNN in Youtube, MTV in MySpace, ABC News in Facebook. Ti obljubljajo, da bodo z mešanjem tradicionalnih TV novic in internetnih orodij, ki dajejo moč v roke uporabnikom, razburkale volilno kampanjo. In ne glede na to, ali gre samo za trenutno preračunljivost starih medijev ali pa je to začetek dolgoročnih povezav, so rezultati pokazali, da so take povezave lahko zelo uspešne.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv