Deli

Ker si je NBC želel še dodatno razširiti ponudbo digitalnega televizijskega oglaševanja, se je odločil, da oglaševalcem ponudi umestitev njihovih oglasov na TiVo (podjetje za digtalno snemanje). TiVo in NBC sta prepričana, da bodo podjetja z novim načinom oglaševanja učinkovito dosegla potrošnike, ki oglase med oddajo preskočijo oz. si jo ogledajo takrat, ko imajo čas (si jo posnamejo). In takšnih je vse več.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv