Deli

Leto 2007 je bilo leto gverilskih oglasov in socialnih mrež, letošnje pa naj bi v ospredje zopet pripeljajo digitalne medije in se vrnilo k osnovam prodaje, ugotavljajo v posebnem poročilu na spletni strani Business Weeka. Poleg tega je v letu 2007 digitalna tehnologija končno izpolnila že leta dano obljubo in oglaševanje se je umaknilo iz tradicionalnih vod. Tako je poraba za spletno oglaševanje v ZDA presegla pet milijard dolarjev v drugi četrtini leta, kar je največja vsota kadarkoli. Spletno oglaševanje pa je na letni ravni predstavljalo 7,4 odstotka v celotnem oglaševalskem kolaču in, kot kažejo napovedi, naj bi ta številka do leta 2011 narasla na neverjetnih 13 odstotkov.

Poleg tega je lansko leto prineslo velih vzpon socialnih mrež kot je Facebook.com in z njim vprašanje, kako naj oglaševalska industrija te uporabi sebi v prid. Izkazalo se je namreč, da potrošnikom ni več nujno mar samo za nagrado, ki naj bi jo jim dala blagovna znamka, pač pa jim postaja vse pomembnejši odnos podjetja do njih. Kakor znamke ravnajo s potrošniki, tako bodo ti ravnali z njimi. Igrišče se je izravnalo, potrošnik je postal močnejši igralec kot kadarkoli prej. Duh socialnih mrež je ušel iz steklenice in ne kaže, da bi kmalu šel kam drugam.

Da pa se je vse skupaj za oglaševalce še bolj zapletlo, se je v letu 2007 pojavilo mobilno oglaševanje, ki pa ga morajo oglaševalci šele doumeti. Leto 2008 bo torej še razburljivo.

Deli

Arhiv