NOVICE IZ SVETA
Čeprav je podcasting mlad medij, postaja vse bolj zanimiv tudi za oglaševalce, celo za tako velike kot so Honda, MasterCard in UBS Investment Bank. Sicer je bil že prej…
Yankee Groups napoveduje, da se bo spletno oglaševanje do leta 2011 več kot podvojilo (iz 21,7 milijard dolarjev v lanskem letu na 50,3 milijard v letu 2011). Največ bodo…
Kitajska bo kmalu prehitela ZDA in tako postala narod z največjim številom spletnih uporabnikov, pravijo pri China Internet Network Information Center. Konec leta 2007 naj bi tako imeli že…
60 odstotkov odraslih nad 18 let uporablja splet za iskanje informacij o zdravju in dobrem počutju, ugotavlja raziskava podjetja iCrossing. In čeprav so iskalniki še vedno prevladujoč kanal za…
Letošnje predsedniške volitve ne bodo prinesle le novega predsednika, ki bi lahko predstavljal zgodovinsko prelomnico – afroameričan ali ženska na čelu najmočnejše države, pač pa volilna kampanja ustvarja povezave,…
Napredni vladni oddelki naj bi že letos začeli uporabljati socialne mreže in druga napredna orodja, ki jih ponuja svetovni splet 2.0, ugotavlja najnovejše poročilo podjetja Government Insights. Tako naj…
Vodje podjetji AOL, Yahoo! in iMeem so na okrogli mizi razpravljali o tem, kako naj socialne mreže ostanejo relevantne za uporabnike in njihove spreminjajoče se potrebe. Pogovarjali pa so…
Prihodnje leto naj bi spletno oglaševanje v VB prehitelo televizijsko in tako postalo oglaševalski medij številka ena, napoveduje največji medijski zakupnik na svetu GroupM. Že prejšnji mesec so v…
Leto 2007 je bilo leto gverilskih oglasov in socialnih mrež, letošnje pa naj bi v ospredje zopet pripeljajo digitalne medije in se vrnilo k osnovam prodaje, ugotavljajo v posebnem…
V ZDA so v letu 2007 na področju oglaševanja najbolj zaznamovale oglaševalske akcije in blagovne znamke, ki niso trošile denarja za tradicionalne načine oglaševanja v konvencionalnih medijih, ampak so…