NOVICE IZ SVETA
Raziskava, ki so jo izvedli v podjetju Forrester Research, je pokazala, da se bo kljub zmanjšanim oglaševalskim proračunom, povečalo oglaševanje v družbenih medijih, kot so komunikacija »od ust do…
ComScore v svojem najnovejšem poročilu razkriva, da si je že več kot 75 odstotkov ameriških spletnih uporabnikov ogledalo spletni video – tako tiste, ki se jih gleda direktno na…
Po podatkih podjetja ComScore naj bi kar tri četrtine internetnih uporabnikov v ZDA obiskalo spletne strani povezane s Super Bowlom. Predvsem si bodo ogledali statistike in zgodbe, povezane s…
Po podatkih podjetja ComScore so bili največji zmagovalci v letu 2007 Google, Facebook, Wikipedia in Craigslist. Promet na spletni strani Facebook se je v enem letu povečal kar za…
Ana Papadopoulos, interaktivna medijska direktorica pri oglaševalski agenciji Euro RSCG 4D, se je v svojem prispevku razpisala o pričakovanjih, ki jih prinaša letošnje leto na področju vedenjskega ciljanja. Najprej,…
Čeprav se pričakuje, da bo politično oglaševanje letos doseglo skoraj pet milijard ameriških dolarjev, pa bo spletu namenjenih borih 20 milijonov. Pa še od tega bo šla polovica za…
Natisnjena izdaja “Under construction” je od danes na voljo tudi v elektronski obliki. Splet je izziv, ki se mu posvečamo 24 ur na dan. Vabimo vas, da postane izziv tudi…
Če je bil MySpace na svojem začetku zgolj družabna spletna stran (socialna mreža), pa je danes postal mogočen medij in močno oglaševalsko orodje za oglaševalce, ki iščejo doseg in…
Čeprav je podcasting mlad medij, postaja vse bolj zanimiv tudi za oglaševalce, celo za tako velike kot so Honda, MasterCard in UBS Investment Bank. Sicer je bil že prej…
Yankee Groups napoveduje, da se bo spletno oglaševanje do leta 2011 več kot podvojilo (iz 21,7 milijard dolarjev v lanskem letu na 50,3 milijard v letu 2011). Največ bodo…