“Podcasting” sprejeli tudi oglaševalci

Čeprav je podcasting mlad medij, postaja vse bolj zanimiv tudi za oglaševalce, celo za tako velike kot so Honda, MasterCard in UBS Investment Bank. Sicer je bil že prej…

Preberi več

Vrednost spletnih oglasov se bo do leta 2011 več kot podvojila

Yankee Groups napoveduje, da se bo spletno oglaševanje do leta 2011 več kot podvojilo (iz 21,7 milijard dolarjev v lanskem letu na 50,3 milijard v letu 2011). Največ bodo…

Preberi več

Kitajska bo kmalu postala največje spletno tržišče

Kitajska bo kmalu prehitela ZDA in tako postala narod z največjim številom spletnih uporabnikov, pravijo pri China Internet Network Information Center. Konec leta 2007 naj bi tako imeli že…

Preberi več

Socialni spletni mediji pomembni za oglaševalce zdravstvenih storitev

60 odstotkov odraslih nad 18 let uporablja splet za iskanje informacij o zdravju in dobrem počutju, ugotavlja raziskava podjetja iCrossing. In čeprav so iskalniki še vedno prevladujoč kanal za…

Preberi več

Volitve v ZDA združujejo stare in nove medije

Letošnje predsedniške volitve ne bodo prinesle le novega predsednika, ki bi lahko predstavljal zgodovinsko prelomnico – afroameričan ali ženska na čelu najmočnejše države, pač pa volilna kampanja ustvarja povezave,…

Preberi več

Tehnološko napredne vlade sprejemajo svetovni splet 2.0

Napredni vladni oddelki naj bi že letos začeli uporabljati socialne mreže in druga napredna orodja, ki jih ponuja svetovni splet 2.0, ugotavlja najnovejše poročilo podjetja Government Insights. Tako naj…

Preberi več

Relevantnost socialnih mrež za uporabnike in oglaševalce

Vodje podjetji AOL, Yahoo! in iMeem so na okrogli mizi razpravljali o tem, kako naj socialne mreže ostanejo relevantne za uporabnike in njihove spreminjajoče se potrebe. Pogovarjali pa so…

Preberi več

Internet prehiteva TV na Švedskem, sledi Velika Britanija

Prihodnje leto naj bi spletno oglaševanje v VB prehitelo televizijsko in tako postalo oglaševalski medij številka ena, napoveduje največji medijski zakupnik na svetu GroupM. Že prejšnji mesec so v…

Preberi več

Oglaševanje v letu 2007 – pregled drugič

Leto 2007 je bilo leto gverilskih oglasov in socialnih mrež, letošnje pa naj bi v ospredje zopet pripeljajo digitalne medije in se vrnilo k osnovam prodaje, ugotavljajo v posebnem…

Preberi več

Oglaševanje v letu 2007 – pregled

V ZDA so v letu 2007 na področju oglaševanja najbolj zaznamovale oglaševalske akcije in blagovne znamke, ki niso trošile denarja za tradicionalne načine oglaševanja v konvencionalnih medijih, ampak so…

Preberi več

Arhiv