Oglaševanje v letu 2007 – pregled drugič

Leto 2007 je bilo leto gverilskih oglasov in socialnih mrež, letošnje pa naj bi v ospredje zopet pripeljajo digitalne medije in se vrnilo k osnovam prodaje, ugotavljajo v posebnem…

Preberi več

Oglaševanje v letu 2007 – pregled

V ZDA so v letu 2007 na področju oglaševanja najbolj zaznamovale oglaševalske akcije in blagovne znamke, ki niso trošile denarja za tradicionalne načine oglaševanja v konvencionalnih medijih, ampak so…

Preberi več

Slovenija dobila prvo virtualno poslovno zgradbo

Slovenija je dobila prvo virtualno poslovno zgradbo. 60 slovenskih podjetij je tako razširilo svoje poslovanje v virtualne dimenzije.  V virtualni regiji SLOVENIA v svetu Second Life imamo tako največ…

Preberi več

Potrošniki se radi vključujejo v virusne oglaševalske akcije

Tržniki ugotavljajo, da se potrošniki z navdušenjem odzivajo na virusne oglaševalske akcije, v katerih lahko svoje slike ali glasove dodajajo v oglaševalsko vsebino. Najnovejša tovrstna oglaševalska akcija v ZDA…

Preberi več

V Sloveniji 58 odstotkov gospodinjstev z internetnim dostopom

Po podatkih Eurostata ima dostop do interneta 54 odstotkov gospodinjstev razširjene Evropske unije (27 držav članic). V 15 osnovnih članicah je takih 59 odstotkov. Glede na leto 2006 to…

Preberi več

NBC s pomočjo TiVo-a predvaja interaktivne oglase

Ker si je NBC želel še dodatno razširiti ponudbo digitalnega televizijskega oglaševanja, se je odločil, da oglaševalcem ponudi umestitev njihovih oglasov na TiVo (podjetje za digtalno snemanje). TiVo in…

Preberi več

Oglaševanje na blogu – nov in učinkovit način oglaševanja

Tržniki in njihove agencije vedno znova iščejo poti, kako v svojo korist uporabiti vsebino, ki jo generirajo uporabniki interneta. Tako so prišli tudi do spletnih dnevnikov – blogov. Prepričani…

Preberi več

Največja oglaševalska kategorija ostajajo finančne storitve

Po podatkih eMarketerja ostajajo finančne storitve največja oglaševalska kategorija v ZDA. V prvi polovici leta 2007 je ta kategorija predstavljala 15 odstotkov vseh spletnih oglasov, skupaj vrednih 1,5 milijarde…

Preberi več

Evropska unija preučuje vprašanje zasebnosti pri vedenjskem ciljanju

V ZDA je spletno oglaševanje vse pogostješa tarča skrbnega preiskovanja, zato se tudi v Evopski uniji pripravljajo na preverjanje, ali določeni marketinški primejo morebiti kršijo zasebnost potrošnikov. Posebna skupina…

Preberi več

Oktobra že 142.805.398 spletnih strani

Oktobra letos je Netcraft zabeležil 142.805.398 spletnih strani, kar pomeni, da jih je bilo 7,6 milijonov več kot mesec dni prej. Največ novih spletnih strani, več kot milijon, pripada…

Preberi več

Arhiv