Deli

Samo deset odstotkov spletnih uporabnikov si je v lanskem letu ogledalo TV oddaje na spletu. Vendar naj bi se spletni televiziji obetali boljši časi, če bodo TV producenti in tehnološki strokovnjaki gledalcem ponudili boljšo izkušnjo s tovrstnim načinom ogleda oddaj. JupiterResearch v novem poročilu tako ocenjuje, da naj bi si zaradi izboljšane izkušnje oddaje prek spleta ogledalo 15 odstotkov uporabnikov. Pri Jupitru predlagajo, da naj televizijske mreže začnejo uporabljati orodja, ki se uporabljajo pri družabnih mrežah. Poleg tega je raziskava pokazala, da je ključni dejavnik za večje odločanje uporabnikov za ogled oddaj na spletu ta, da so jim le-te na voljo brez doplačil. Sedaj televizije na spletu omogočajo ogled samo nekaterih delov serij.

In ko bodo TV producenti prešli svoj strah, da bi z objavljanjem oddaj na spletu »kanibalizirali« svoje vsebine, jih JupiterResearch spodbuja, naj razvijajo nove oglaševalske modele prav za ta tip ogleda oddaj. Video oglaševanje bo namreč v prihodnosti pravi hit (do leta 2012 naj bi njegova vrednost dosegla 2,3 milijarde ameriških dolarjev).

Deli

Arhiv