Deli

Tržniki so na prvo mesto po donosnosti (ROI) v letu 2007 postavili neplačano iskanje in vedenjsko ciljanje. To so pokazale ankete, na katere so tržniki odgovarjali decembra lani (Marketing Sherpa’s 5th Annual ad:Tech Year-End Survey). Od 420 sodelujočih je več kot 57 odstotkov izjavilo, da je optimizacija spletnih strani za iskalnike (SEO) najbolj donosna in prekaša tako plačano iskanje, oglaševanje prek e-pošte kot kontekstualno oglaševanje. V letu 2006 jih je tako mislilo 45 odstotkov, še leto prej pa zgolj 33 odstotkov. Prav tako so tržniki nadvse zadovoljni z vedenjskim ciljanjem, saj ga je na vrh po donosnosti uvrstilo 44 odstotkov, pred konteksualnim oglaševanjem, obogatenimi oglasi in pasicami. 27 odstotkov anketiranih naj bi v tem letu tako še povečalo svoje vložke v vedenjsko ciljanje.   

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv