Deli

Vodilni pri IAB-ju so sprejeli nova navodila za vedenjsko ciljanje (serviranje oglasov glede na uporabnikovo preteklo spletno vedenje), ki nimajo tako strogih varovalk za varovanje uporabnikove zasebnosti kot tista, ki so jih predlagali pri FTC (Fedral Trade Commission). Tako standardi IAB pravijo, da naj se preuči vsak primer posebej, kdaj naj podjetja obvestijo uporabnike, da jim sledijo po spletu in jim omogočijo nesodelovanje. Zagovorniki zasebnosti bodo takšna navodila le s težavo sprejeli ali pa jih sploh ne bodo.

 

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv