NOVICE IZ SVETA
Vse bolj postaja jasno, da je za uspeh tržnikov v svetu spleta 2.0 potrebno sledenje občinstva in ne tehnologij. V industriji, kjer se zdi, da se vsako minuto rodi…
Geoff Ramsey, direktor eMarketerja, je prepričan, da se bosta že v bližnji prihodnosti televizijski in spletni video model združila tako po vsebini kot po oglasih. Televizija bo postala…
NBC Universal je v času olimpijskih iger izvajal raziskavo, s katero so skušali ugotoviti vpliv spletnega oglaševanja na potrošnike. Rezultati so še enkrat več pokazali na nujnost kombiniranja televizije…
comScore je pred kratkim objavil rezultate raziskave, ki je pokazala, da je kategorija spletnih strani, ki pokrivajo zdravje, v zadnjem letu zrasla za 21 odstotkov, kar je več kot…
V prvi od razprav z naslovom Facebook Spark Series, ki so jo pripravili pri Advertising Week, so udeleženci ugotovili, da se mora “velika ideja” za blagovne znamke, da bodo…
Kvalitetna spletna stran je vse kaj drugega kot samo »ljubka« domača stran. Kaj pa ja tisto, kar privablja kupce znova in znova z željo po še?Oglejte si 10 strani,…
Večina oglaševalcev in njihovih agencij se zaveda, kako pomembno je doseganje ciljne skupine mladih. Ne zgodi pa se pogosto, da bi našli platformo, ki jo uporablja praktično celotna demografska…
Raziskava NewMediaMetrix je pokazala na pomembno razliko v digitalnem vedenju, ki ga kažejo mame iz X in Y generacije, ko gre za vzgojo otrok. Tako se slednja poslužuje sodobnih…
{literal}
Pred približno letom dni so v iPROM-u oblikovali in uredili prvi slovar spletne oglaševalske terminologije tako s področja tehnologije kot tudi trženja na področju digitalnega marketinga. To najobsežnejšo zbirko…