Oglasi v spletnih igrah postajajo pomemben del trženjskih spletov

Vse več podjetij vse več svojega oglaševalskega denarja namenja oglasom v spletnih igrah, saj prek njih dosežejo drugače težko dosegljiv segment mladih med 18 in 34 letom starosti. Z…

Preberi več

Twitter, Flickr, Facebook – blogi so preživeti

Avtor tega provokativnega članka vsem, ki se nameravajo lotiti pisanja svojega bloga, daje prijateljski nasvet, naj to idejo raje opustijo. V primeru, da blog že imajo, pa naj ga…

Preberi več

“Razred povezanih” – spremembe v digitalnem vedenju

Podjetje Razorfish je, da bi bolje razumeli razvoj vedenja uporabnikov interneta, izvedlo poglobljene intervjuje s posamezniki, starimi med 18 in 34 let, ki izkazujejo visoko nagnjenost k uporabi več…

Preberi več

Obama zakupil prvo oglaševalsko kampanjo v spletnih video igricah

Barack Obama piše politično zgodovino v ZDA, saj se je prvič zgodilo, da je nek predsedniški kandidat uvrstil svoje oglase v spletne video igrice. S spletnimi video oglasi se…

Preberi več

Kakšna je prava količina spletnih oglasov?

Kadar so uporabniki pripravljeni gledati vsebino, ki je podprta s spletnimi oglasi, se postavlja vprašanje, koliko so jih pripravljeni pogledati. Po raziskavi, ki so jo izvedli v podjetju Dynamic…

Preberi več

Pomoč pri izdelavi medijske strategije za leto 2009

Za mnoge je sedaj čas, ko so do vratu zakopani v strateško medijsko planiranje za leto, ki že trka na naša vrata. Verjetno je najtežja odločitev kam, katerim medijem,…

Preberi več

Demografija spletnih video gledalcev

Rezultati raziskave, ki jo je izvedlo podjetje Forrester Consulting, so pokazali, da predstavljajo gledalci, ki preživijo ob spletnih video vsebinah več kot eno uro na teden, skoraj 40 odstotkov…

Preberi več

Vse več Američanov gleda spletne video vsebine

Število Američanov, ki video vsebine spremljajo prek svojih računalnikov, se je v preteklem letu podvojilo, vse več mladih pa vse bolj uživa ob gledanju celotnih filmov in TV oddaj…

Preberi več

Blogi spreminjajo podobo odnosov z javnostmi

Vse bolj postaja jasno, da je za uspeh tržnikov v svetu spleta 2.0 potrebno sledenje občinstva in ne tehnologij. V industriji, kjer se zdi, da se vsako minuto rodi…

Preberi več

Kam gre spletno video oglaševanje?

Geoff Ramsey, direktor eMarketerja, je prepričan, da se bosta že v bližnji prihodnosti televizijski in spletni video model združila tako po vsebini kot po oglasih. Televizija bo postala…

Preberi več

Arhiv