Deli

Spletno video oglaševanje bo drugo leto kljubovalo splošnemu ekonomskemu dogajanju, saj bo zraslo kar za 45 odstotkov in bo doseglo 850 milijonov ameriških dolarjev. Pri eMarketerju to napoved utemeljujejo z dvema ključnima dejavnikoma.
Prvi dejavnik je hitra porast profesionalnih video vsebin na spletu, ki omogočajo prodor velikim televizijskim oglaševalcem. In drugič, kljub temu, da bodo oglaševalci pazljiveje ravnali z oglaševalskimi sredstvi, bodo še vedno morali dosegati spletno občinstvo in jim izvabiti denar iz sicer stanjšanih denarnic s sporočili, ki se bodo dotaknili njihovih src in glav – zato bo treba uporabiti več videa.
Prav tako bo še vedno rasel iskalni marketing – skoraj za 15 odstotkov. Celotno spletno oglaševanje pa bo zraslo za 8,9 odstotkov (na 25,7 milijarde dolarjev v 2009).
Demografska slika uporabnikov interneta se bo spreminjala in šla v smer starejših uporabnikov, ki bodo v penetraciji celo prehiteli mlajšo generacijo.
Prodaja prek spleta bo v naslednjem letu že čutila finančno in gospodarsko krizo, saj se bo v celem letu povečala za borne štiri odstotke.
Tradicionalne medije bodo posledice krize najbolj prizadele. Oglaševanje v časopisih bo še naprej najbolj v upadu. To jih bo pripeljalo do nekaterih drastičnih ukrepov; nekateri bodo ukinili tiskano izdajo in postali zgolj spletni časopis, drugi bodo močno zmanjšali svojo naklado. eMarketer še ocenjuje, da bo TV oglaševanje v 2009 upadlo za 4,2 odstotka, kar bo televizijske programe prisililo k temu, da bodo redefinirali svoje poslovne modele in se osredotočili na razširjanje svojih programov na splet.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv