NOVICE IZ SVETA
Trenutno stanje v gospodarstvu se bo v primerjavi z ostalimi mediji najbolj finančno obrestovalo internetu, saj bodo tržniki glede na raziskavo, izvedeno s strani ameriške revije PROMO, letos…
Raziskava, ki so jo po večih državah izvedli pri Euro RSCG Worldwide, je pokazala, da si potrošniki v današnji dobi nestabilne ekonomije prizadevajo kupovati razumno in preudarno in da…
Novi trendi v spletnem oglaševanju napovedujejo porast majhnih in funkcionalnih orodij, s pomočjo katerih se uporabniki lahko zabavajo in si krajšajo čas. Za pionirja tovrstnih orodij lahko označimo Applov…
Kot se je zgodilo že pri številnih medijih poprej, bo internet kmalu prekosil tudi običajno pošto, največji tiskani medij do sedaj. Raziskava, ki so jo naredili pri Borrell Associates…
iProspect je izvedel raziskavo, ki je razkrila nepričakovane prednosti spletnih pasic. Ko so povprašali spletne uporabnike o tem, kaj so naredili, ko so videli spletno pasico, jih je ena…
Študija, ki so jo izvedli pri Lightspeed Research in IAB UK, je pokazala, da največji odstotek spletnih uporabnikov v Veliki Britaniji iz vseh starostnih skupin največjo pozornost spletnim oglasom…
Vsi oglaševalci, ki si želijo globljega odnosa s 150 milijoni uporabnikov spletne skupnosti Facebook, bodo kmalu imeli možnost, da jih preprosto vprašajo, kaj si mislijo, in potem te rezultate…
Spletna anketa o vplivu ekonomske krize na oglaševanje, ki jo je izvajalo podjetje Adweek v marcu in aprilu med uporabniki spletne skupnosti LinkedIn, je pokazala, da bo sicer manj…
Vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki, so postale že del vsakdanjika milijonov spletnih uporabnikov, njihovo število pa še raste. Tako eMarketer ocenjuje, da bo število ustvarjalcev vsebin naraslo na 115…
Spletni video oglasi so lahko različnih oblik, velikosti in formatov, pomanjkanje standardov pa povzroča tako zmedo pri spletnih uporabnikih kot pri oglaševalcih, ki morajo zato svoje oglasne kreative prilagajati…