Na velikih, splošnih straneh večina uporabnikov oglase ignorira

Po raziskavki, ji jo je izvedlo podjetje Addvantage Media for YouGov, je pokazala, da samo 12 odstotkov obiskovalcev velikih, splošnih, spletnih strani tam pogosto gleda spletne oglase, več kot…

Preberi več

Osem zlatih pravil za oglaševanje v digitalni dobi

Pojav in vzpon digitalnih medijev je pripeljal do zelo pomembnih sprememb v ciljih, ki ga ima današnje oglaševanje. Digitalna tehnologija je dala novih in enkratnih moči oglaševanju z novimi…

Preberi več

Uporabniki preživijo vse več časa na spletu

Podjetje Gallup je v svoji raziskavi ugotovilo, da kar 48 odstotkov anketirancev preživi na spletu več kot eno uro na dan (december 2008). Leto prej je bilo takih 43…

Preberi več

“Primetime” za gledanje spletnih video vsebin je podnevi

Nielsen Online je v svoji raziskavi ugotovil, da je »primetime« za splet podnevi, saj med običajnim delovnim tednom med deveto in peto kar 65 odstotkov uporabnikov interneta pogleda vsaj…

Preberi več

5 trendov v spletnem oglaševanju

Podjetje IPG Emerging Media Labs je identificiralo pet področij, pet trendov, na katere je treba biti letos še posebej pozoren. Prvi trend so brskalniki, ki bodo postali operacijski sistem…

Preberi več

Skrivnosti trženja v spletu 2.0

Za tržnike predstavlja splet 2.0 izredno priložnost za vključevanje potrošnikov v svoje aktivnosti. Če bi le vedeli, kako se tega lotiti …
V ta namen so intervjuvali trideset direktorjev…

Preberi več

Spletni video se globalizira

ABI Research napoveduje, da bo število spletnih video gledalcev po celem svetu zraslo za več kot dve tretjini na 941 milijonov v letu 2013 (lani jih je bilo 563…

Preberi več

Spears in Obama na vrhu med iskalnimi pojmi v 2008

Na dveh največjih iskalnikih sta bili v letu 2008 najbolj iskani dve osebi – ameriška pevka Britney Spears in novi predsednik ZDA Barack Obama. V sam vrh pa so…

Preberi več

Vse bolj vešči uporabniki interneta

USC Anneberg School Center for the Digital Future je z lani izvedeno raziskavo ugotovilo, da več kot tri četrtine anketirancev pravi, da so zelo vešči ali vešči uporabniki interneta….

Preberi več

Recesija v spletnem oglaševanju bo blaga

Revija Economist trdi, da se bo spletno oglaševanje iz svetovne recesije rešilo praktično brez prask. Je namreč precej manj špekulantsko kot tradicionalno oglaševanje, saj se pri njem zelo hitro…

Preberi več

Arhiv