NOVICE IZ SVETA
Spletna anketa o vplivu ekonomske krize na oglaševanje, ki jo je izvajalo podjetje Adweek v marcu in aprilu med uporabniki spletne skupnosti LinkedIn, je pokazala, da bo sicer manj…
Vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki, so postale že del vsakdanjika milijonov spletnih uporabnikov, njihovo število pa še raste. Tako eMarketer ocenjuje, da bo število ustvarjalcev vsebin naraslo na 115…
Spletni video oglasi so lahko različnih oblik, velikosti in formatov, pomanjkanje standardov pa povzroča tako zmedo pri spletnih uporabnikih kot pri oglaševalcih, ki morajo zato svoje oglasne kreative prilagajati…
Po raziskavi Pew Internet & American Life Project je delež odraslih interentnih uporabnikov, ki imajo svoj profil na vsaj eni izmed spletnih skupnosti, zrasel za več kot štirikrat od…
Američani preživijo vse več svojega časa na spletu; tako na dnevni kot na tedenski ravni. Po podatkih Harris Interactive je čas, ki ga uporabniki namenijo internetu od doma, precej…
Ameriški spletni uporabniki so samo novembra 2008 pogledali 12,7 milijarde spletnih video vsebin, kar je tretjino več kot v enakem obdobju leta 2007, pravijo pri comScore Video Metrix. Ugotovili…
Pew Research Center for the People and the Press ugotavlja, da je internet kot vir informacij prehitel vse druge medije razen televizije. Tako je decembra 2008 40 odstotkov anketirancev…
Študija, ki jo je izvedlo podjetje PermissionTV decembra lani, je pokazala, da bodo več kot dve tretjini vprašanih oglaševalcev svoja oglaševalska sredstva za leto 2009 usmerili predvsem v spletno…
Po raziskavki, ji jo je izvedlo podjetje Addvantage Media for YouGov, je pokazala, da samo 12 odstotkov obiskovalcev velikih, splošnih, spletnih strani tam pogosto gleda spletne oglase, več kot…
Pojav in vzpon digitalnih medijev je pripeljal do zelo pomembnih sprememb v ciljih, ki ga ima današnje oglaševanje. Digitalna tehnologija je dala novih in enkratnih moči oglaševanju z novimi…