Deli

Trenutno stanje v gospodarstvu se bo v primerjavi z ostalimi mediji najbolj finančno obrestovalo internetu, saj bodo tržniki glede na raziskavo, izvedeno s strani ameriške revije PROMO, letos več denarja vlagali predvsem v spletno trženje. V tej raziskavi je namreč več kot tretjina anketiranih tržnikov odgovorila, da bo letos ROI njihovega spletnega trženja večji kot pri tradicionalnih medijih, 29% anketiranih se glede tega še ne more odločiti, le 7% pa pričakuje manjši dobiček. Zato tudi ni presenetljivo, da se je letos kar 22% anketirancev odločilo povečati stroške za različne oblike trženja prek spleta. Najbolj pogoste oblike v letu 2009 so tako trženje preko elektronske pošte, blogi, spletne promocijske akcije, spletni oglasi , optimizacija spletnih strani in promocija preko socialnih mrež. Se pa tržniki očitno še vseeno premalo zavedajo pomembnosti merjenja učinkovitosti pojavljanja na spletu, saj jih kar 39% ne meri in zato ne pozna dobička, ki jim ga prinese pojavljanje na spletu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv