Deli

Dandanes si veliko podjetij zastavlja vprašanje, na kakšen način komunicirati s potrošniki preko blogov. Znano je namreč, da so bila v zadnjih nekaj letih veliko bolj uspešna tista podjetja, ki se niso odločila za komuniciranje preko svojih uradnih blogov ampak preko blogov, ki so jih pisali njihovi zaposleni. Nič drugače ni pri vzpostavljanju profila na trenutno vse bolj priljubljeni »miniblogerski« spletni strani Twitter. Veliko podjetij se odloča za pojavljanje le preko osebnih profilov svojih zaposlenih, se pa najdejo tudi takšni, ki so vseeno uspešni s komuniciranjem preko uradnega profila podjetja. Nekatera podjetja pa so se celo odločila združiti osebni in organizacijski vidik in tako ustvarila uraden profil podjetja, v katerem pa je jasno nakazano, da je avtor nekdo, ki je zaposlen v tem podjetju – kot, na primer, direktor podjetja.
Katera oblika je torej najboljša za podjetje? Vse je odvisno od komunikacijskih ciljev podjetja in odnosov, ki ga ima s svojimi potrošniki. A vseeno pri tem ne gre pozabiti, da živa bitja raje sodelujemo in komuniciramo z ostalimi živimi bitji, saj se nam zdi, da jih veliko bolje poznamo.
 

Deli

Arhiv