Facebook zmagovalec med spletnimi skupnostmi

Skupno število minut, ki so jih uporabniki v Združenih državah Amerike preživeli na straneh spletnih skupnostih, se je v zadnjem letu povečalo za 83 odstotkov. Največje, kar 700-odstotno povečanje,…

Preberi več

Direktni odziv na spletni oglas ni vse!

Nova eMarketerjeva raziskava je pokazala, da meritev uspešnosti gradnje imidža blagovne znamke (»branding«) na spletu omejujejo tri stvari: preobremenjenost z direktnim odzivom (razmerje med kliki in prikazi), pomanjkanje kreativnosti…

Preberi več

Facebook uvaja nova orodja za varovanje podatkov

Vodilni pri Facebooku so v sredo napovedali uvedbo novih orodij, s pomočjo katerih bodo uporabniki te socialne mreže lahko intenzivneje, predvsem pa preprosteje nadzirali pretok svojih osebnih podatkov. Z…

Preberi več

Oglaševanje na straneh socialnega mreženja za generacijo Y

Najnovejše raziskave kažejo, da 84 odstotkov pripadnikov generacije Y, ki redno obiskujejo strani socialnega mreženja, opazijo oglase na zadevnih straneh. Medtem ko je 74 odstotkov anketiranih povedalo, da redko…

Preberi več

Razcvet spletnih strani o prehrani

Zaradi trenutnih ekonomskih razmer in želje po varčevanju, se vse več ljudi odloča za cenejšo opcijo prehranjevanja in kuhanja doma. Splet je pri tem odličen pripomoček in navdih za…

Preberi več

Uporabniki spleta vse več časa namenijo ogledu video vsebin

Raziskava, ki jo je maja izvedel Nielsen Online, je ugotovila, da so uporabniki spleta posvetili 49 odstotkov več časa ogledu posameznega video posnetka na spletu kot leto poprej….

Preberi več

Oglaševanje v spletnih skupnostih mora biti po meri uporabnika

V letu 2009 bo več kot 44 odstotkov uporabnikov spleta obiskalo spletne skupnosti vsaj enkrat na mesec, medtem ko prihodki od oglaševanja na teh straneh predstavljajo le pet odstotkov…

Preberi več

Spletne video vsebine zahtevajo strokovne vsebine

Najnovejše raziskave aktivnosti spletnih uporabnikov kažejo, da na internetu postajajo vedno bolj priljubljene video vsebine, ki izhajajo iz profesionalnih produkcijskih krogov. Medtem ko smo bili pred leti priče izjemni…

Preberi več

Spletni video bo zmagovalec ekonomske krize

Potrošniki po zadnjih raziskavah preživljajo enajst odstotkov več časa na internetu kot pa pred televizijskimi zasloni in spletni video postaja primarno orodje za ogled video vsebin. Kar 25 odstotkov…

Preberi več

Tržniki bodo še dalje izkoriščali elektronsko pošto

Raziskava podjetja Forrester Research napoveduje, da bo leta 2014 običajni uporabnik elektronske pošte prejel kar 9000 tržno naravnanih sporočil v letu oziroma 25 takšnih sporočil na dan, kar je…

Preberi več

Arhiv