NOVICE IZ SVETA
Nielsen Online v novem poročilu »NetView« ugotavlja, da je v ZDA na spletu že 16 milijonov otrok, starih med dve in enajst let; med spoloma pa praktično ni razlike….
eMarketer je včeraj objavil, da finančni vložki v spletne skupnosti ne bodo zrasli za 17 odstotkov, kot so jih napovedali v mesecu marcu, temveč le za devet odstotkov. Upad…
Coca Cola se je za promocijo svoje nove pijače Nestea uporabila spletno epizodo (angl. webisode), ki se prikazuje na straneh kot so NBC.com, USANetwork.com, Hulu.com v tem mesecu. V…
Rezultati raziskave, ki so jo izvedli pri Forrester Research, so pokazali, da namerava kar 60 odstotkov tržnikov zmanjšati zakup v tradicionalnih medijih, da bi imeli na voljo več…
Kar 90 odstotkov od 25.000 anketiranih posameznikov iz 50 različnih držav je izjavilo, da pri spletnih nakupih zaupa nasvetom in priporočilom, ki jih prejmejo od svojih prijateljev ali znancev….
Raziskava, ki so jo opravili pri AdMob, podrobneje predstavlja uporabnike mobilnih naprav in njihove vedenjske vzorce ter demografske lastnosti. Ena izmed pomembnejših ugotovitev raziskave je, da so uporabniki naprave…
Številna velika podjetja se že poslužujejo oglaševalskih kampanj v spletnih skupnostih in tam komunicirajo s svojimi potrošniki. Pri tem so nam pokazala tako dobre kot slabe strategije pri implementaciji…
comScore ugotavlja, da je število vseh video vsebin v letošnjem aprilu, ki so jih prek spleta pogledali angleški uporabniki interneta, zraslo skoraj za 50 odstotkov v primerjavi z enakim…
Skupno število minut, ki so jih uporabniki v Združenih državah Amerike preživeli na straneh spletnih skupnostih, se je v zadnjem letu povečalo za 83 odstotkov. Največje, kar 700-odstotno povečanje,…
Nova eMarketerjeva raziskava je pokazala, da meritev uspešnosti gradnje imidža blagovne znamke (»branding«) na spletu omejujejo tri stvari: preobremenjenost z direktnim odzivom (razmerje med kliki in prikazi), pomanjkanje kreativnosti…