Že 16 milijonov ameriških otrok na internetu

Nielsen Online v novem poročilu »NetView« ugotavlja, da je v ZDA na spletu že 16 milijonov otrok, starih med dve in enajst let; med spoloma pa praktično ni razlike….

Preberi več

Oglaševalski vložki v spletne skupnosti bodo še naprej rasli, a počasneje

eMarketer je včeraj objavil, da finančni vložki v spletne skupnosti ne bodo zrasli za 17 odstotkov, kot so jih napovedali v mesecu marcu, temveč le za devet odstotkov. Upad…

Preberi več

Coca Cola v ZDA oglašuje Nestea s pomočjo »spletne epizode«

Coca Cola se je za promocijo svoje nove pijače Nestea uporabila spletno epizodo (angl. webisode), ki se prikazuje na straneh kot so NBC.com, USANetwork.com, Hulu.com v tem mesecu. V…

Preberi več

Sredstva, namenjena tradicionalnim medijem, izgubljajo zaradi interneta

Rezultati raziskave, ki so jo izvedli pri Forrester Research, so pokazali, da namerava kar 60 odstotkov tržnikov zmanjšati zakup v tradicionalnih medijih, da bi imeli na voljo več…

Preberi več

Potrošniki pri spletnih nakupih zaupajo svojim znancem

Kar 90 odstotkov od 25.000 anketiranih posameznikov iz 50 različnih držav je izjavilo, da pri spletnih nakupih zaupa nasvetom in priporočilom, ki jih prejmejo od svojih prijateljev ali znancev….

Preberi več

40 odstotkov »iUporabnikov« pogosteje dostopa do spleta preko svojih mobilnih naprav

Raziskava, ki so jo opravili pri AdMob, podrobneje predstavlja uporabnike mobilnih naprav in njihove vedenjske vzorce ter demografske lastnosti. Ena izmed pomembnejših ugotovitev raziskave je, da so uporabniki naprave…

Preberi več

5 stvari, ki se je jih lahko naučimo iz obstoječih »socialnih« kampanj

Številna velika podjetja se že poslužujejo oglaševalskih kampanj v spletnih skupnostih in tam komunicirajo s svojimi potrošniki. Pri tem so nam pokazala tako dobre kot slabe strategije pri implementaciji…

Preberi več

Število spletnih video gledalcev v VB se približuje petim milijardam

comScore ugotavlja, da je število vseh video vsebin v letošnjem aprilu, ki so jih prek spleta pogledali angleški uporabniki interneta, zraslo skoraj za 50 odstotkov v primerjavi z enakim…

Preberi več

Facebook zmagovalec med spletnimi skupnostmi

Skupno število minut, ki so jih uporabniki v Združenih državah Amerike preživeli na straneh spletnih skupnostih, se je v zadnjem letu povečalo za 83 odstotkov. Največje, kar 700-odstotno povečanje,…

Preberi več

Direktni odziv na spletni oglas ni vse!

Nova eMarketerjeva raziskava je pokazala, da meritev uspešnosti gradnje imidža blagovne znamke (»branding«) na spletu omejujejo tri stvari: preobremenjenost z direktnim odzivom (razmerje med kliki in prikazi), pomanjkanje kreativnosti…

Preberi več

Arhiv