Deli

Podjetje za medijske raziskave Outsell Inc. je v svoji tržni raziskavi napovedalo, da bodo v naslednjih letih podjetja vse manj sredstev namenjala oglaševanju v tradicionalnih medijih, povečalo pa se bo vlaganje v njihove lastne komunikacijske kanale na internetu in spletni marketing. Številka naj bi se približala kar 65 milijardam dolarjev, ki jih bodo podjetja porabila za razvijanje vsebine in oblike svojih spletnih strani, spletne analize, optimizacijo spletnih strani in strani socialnega mreženja.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv