Deli

Medtem ko več kot polovica (53 odstotkov) oglaševalcev meni, da so oglasi, ob katerih se ljudje zamislijo, in oglasi, ki ljudem podajajo nove informacije, zelo učinkoviti, se s tem strinja le 30 odstotkov potrošnikov. 21 odstotkov oglaševalcev meni, da so oglasi, ki poudarjajo že poznano sporočilo, učinkoviti, s tem pa se strinja le 10 odstotkov potrošnikov. Nekoliko bolj složni so pri oglasih, ki so humoristični in zabavajo občinstvo – tako 34 odstotkov potrošnikov kot 41 odstotkov oglaševalcev se strinja, da so tovrstni oglasi sila učinkoviti in dobrodošli.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv