Deli

Nova raziskava o uporabi spletnih skupnosti v ameriških organizacijah je pokazala, da so organizacije, ki so bile zelo aktivne v različnih spletnih skupnostih, v zadnjem letu zabeležile kar 18-odstotno rast prihodka, neaktivne pa so zabeležile celo 5-odstotni upad. Raziskava je aktivnost organizacij ocenjevala na podlagi interakcije na različnih straneh, kot na primer Facebook, Twitter, različni blogi, wikiji itd. Med najbolj uspešnimi so tako Starbucks, Dell, eBay, Google in Microsoft, ki očitno že žanjejo uspeh pojavljanja na tovrstnih spletnih straneh.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv