Kraft pričel s predvajanjem humorističnih spletnih video nanizank

Podjetje Kraft Foods je javnosti predstavilo svojo novo spletno video nanizanko, v kateri nastopa igralka Anita Renfroe. V vsebino nanizanke je vpetih kar 14 blagovnih znamk, vendar pri Kraftu…

Preberi več

Študenti kot ambasadorji blagovnih znamk

American Eagle, Disney in Aplle so samo nekateri izmed oglaševalcev, ki v svoje vrste sprejemajo študente. Ti tako postanejo njihovi prodajni predstavniki, ki pomagajo umestiti blagovne znamke v vsakadnje…

Preberi več

Večina Američanov pred nakupom raziskuje na spletu

Nova raziskava Pew poroča, da kar 58 odstotkov Američanov na spletu razišče podrobne informacije o izdelku, preden ga kupijo. Ta odstotek se je bistveno povečal od leta 2004, ko…

Preberi več

Gatorade z novo ekipo za komunikacijo v spletnih medijih

Gatorade je aprila pričel z novim programom, imenovanim Mission Control, ki spremlja pogovore med uporabniki znotraj spletnih skupnosti o tej blagovni znamki. Hkrati pa spodbujajo »enega z enim« komunikacijo…

Preberi več

Apple premagal Google v medijski izpostavljenosti

Apple je bil v času med junijem 2009 in junijem 2010 bolj medijsko izpostavljen od Google-a, so ugotovili analitiki pri podjetju Pew. Apple je namreč pritegnil največ medijske pozornosti…

Preberi več

V tednih pred začetkom novega šolskega leta se je obisk spletnih strani povečal

Pri podjetju comScore so ugotovili, da se je avgustovska predšolska mrzlica pokazala tudi pri obisku spletnih strani. Povečan interes se je kazal predvsem v kategorijah, kot so knjige, izobraževanja…

Preberi več

Nokia gonilna sila mobilnega oglaševanja

Kljub temu, da nekateri očitajo podjetju Nokia, da nazaduje na področju »pametnih telefonov«, pa vsekakor drži, da še zmeraj velja za svetovno velesilo na področju mobilnega marketinga. Raziskava, ki…

Preberi več

TV oglasi so lahko učinkoviti tudi na spletu

Raziskava, ki so jo izvedli pri Dynamic Logic, je pokazala, da so lahko oglasi, narejeni za TV, enako ali še učinkovitejši od posebej pripravljenih za splet. Tako so ugotovili,…

Preberi več

Orodje »Všeč mi je« lahko spremeni način nagovarjanja uporabnikov

Facebook ima potenical, da postane »internetna kartica zvestobe« ravno s pomočjo orodja »Všeč mi je«, saj jih lahko oglaševalci vključijo na svoje spletne strani in v svoje trženjske programe….

Preberi več

Kdo so najbolj aktivni uporabniki spletnih skupnosti?

NetProspex je izvedel raziskavo, s katero so ugotavljali, kateri zaposleni so najbolj aktivni v spletnih skupnostih, in prišli do zanimivih ugotovitev. Na prvem mestu so zaposleni v panogi iskalniki/spletni…

Preberi več

Arhiv