Deli

Čeprav internet kot medij postaja vse pomembnejši, pa se žal tako oglaševalske agencije kot oglaševalci še vse premalo zavedajo njegovega pomena, medijski planerji pa imajo vse premalo znanja, da bi ga znali pravilno vključevati v medijske strategije. Avtor članka navaja pet navodil, ki naj se jih držijo tisti, ki bi radi, da spletni medijski načrt postane popolna polomija: ignorirajte majhne, nišne, spletne strani, osredotočite se zgolj na pasice, kot medijski zakup vzemite dodane vrednosti, pozabite na spletne skupnosti in bloge ter načrtujte medijski zakup še preden imate razdelano kreativo.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv