Deli

Po mnenju Jima Farleya, marketing managerja za Ford, ponujajo Facebook, Twitter, YouTube in ostale spletne skupnosti veliko boljšo komunikacijo od ust do ust po veliko nižjih stroških kot tradicionalni dogodki (npr. Super Bowl). Ford nameni 1 od 4 dolarjev digitalnim medijem, kar je dvakrat več od povprečnega predvidenega digitalnega proračuna za leto 2012. Potrošniki namreč namenijo enako količino časa tako spletu kot televiziji.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv