Deli

Bliža se konec leta in vse več novic iz sveta spletnega oglaševanja je namenjenih pogledom v leto 2011 in trendom, ki se bodo dogajali v prihodnjem ter sledečih letih. Seveda se veliko, če ne že skoraj vse, vrti okoli oglaševanja v spletu 2.0 (spletne skupnosti). Tako avtorica tega članka piše o trendih v spletnih skupnostih, na katere naj pazijo oglaševalci v letih, ki bodo sledila. Pravi, da obstajata dva »nadtrenda«. Prvi je monetizacija spletnih skupnosti, kar pomeni, da le-te prinašajo oglaševalcem prihodek in ROI, drugi pa je vseprisotnost spletnih skupnosti – vse večja prisotnost in združljivost spletnih skupnosti na različnih platformah, napravah in kanalih. Potem pa je tu še en pomemben trend – problem zasebnosti, saj splet postaja vse bolj družaben, vse več osebnih podatkov je na voljo tržnikom, kar bi lahko pripeljalo do povečane pozornosti in zaskrbljenosti.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv