Deli

Bliža se konec leta in vse več novic iz sveta spletnega oglaševanja je namenjenih pogledom v leto 2011 in trendom, ki se bodo dogajali v prihodnjem ter sledečih letih. Seveda se veliko, če ne že skoraj vse, vrti okoli oglaševanja v spletu 2.0 (spletne skupnosti). Tako avtorica tega članka piše o trendih v spletnih skupnostih, na katere naj pazijo oglaševalci v letih, ki bodo sledila. Pravi, da obstajata dva »nadtrenda«. Prvi je monetizacija spletnih skupnosti, kar pomeni, da le-te prinašajo oglaševalcem prihodek in ROI, drugi pa je vseprisotnost spletnih skupnosti – vse večja prisotnost in združljivost spletnih skupnosti na različnih platformah, napravah in kanalih. Potem pa je tu še en pomemben trend – problem zasebnosti, saj splet postaja vse bolj družaben, vse več osebnih podatkov je na voljo tržnikom, kar bi lahko pripeljalo do povečane pozornosti in zaskrbljenosti.

Deli

Arhiv