Deli

Facebook je v tretji četrtini letošnjega leta nadzoroval 23,1 odstotka celotnega spletnega oglaševalskega prostora na medijih na svetu, skupno število prikazov oglasov pa je večje od teh, ki jih skupaj ustvarijo štirje medijski giganti: Yahoo!, Microsoft, Fox Interactive Media in Google. V enakem obdobju lani je imel Facebook komaj 9,2-odstotni delež v prikazih, poroča comScore.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv