Spletne skupnosti spreminjajo gverilsko trženje

Nekateri tržniki, ki se ukvarjajo s t.i. gverilskim trženjem, vse bolj opuščajo “ulico” in gradijo promocijo s pomočjo spletnih skupnosti. Na spodnji povezavi si lahko preberete dobre in slabe…

Preberi več

Spletno nakupovanje vse popularnejše

Prodaja preko spleta še vedno narašča in bo v zadnji četrtini letošnjega leta v ZDA dosegla 51,4 milijarde dolarjev, napovedujejo pri eMarketer-ju. Lani v takem obdobju je znašala 45,2…

Preberi več

Kako “oboževalce” motivirati k lojalnosti

Zgradili ste si določeno bazo Facebook oboževalcev. In sedaj? Najbrž razlog, da je nekdo postal vaš oboževalec, ni tudi razlog za to, da se bo k vam še naprej…

Preberi več

Google Instant izboljšuje rezultate oglaševalcev

Po dveh tednih, od kar je Google uvedel storitev Instant, se je pokazalo, da je cena klika za oglaševalce padla za tri odstotke, medtem ko se je število prikazovanj…

Preberi več

60-odstotna rast uporabe digitalnih kuponov

V Kantar Media ugotavljajo, da je uporaba digitalnih kuponov med spletnimi uporabniki v prvih devetih mesecih zrasla za 60 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Prav tako je…

Preberi več

Mobilno oglaševanje bo v letu 2010 zraslo za skoraj 80 odstotkov

Mobilno oglaševanje postaja vse bolj nekaj običajnega v digitalnem marketingu, saj naj bi letos po ocenah eMarketerja zraslo kar za 79 odstotkov in doseglo 743 ameriških dolarjev. Rast se…

Preberi več

Facebook personalizirane strani se obrestujejo

Nova raziskava podjetja DDB razkriva, da Facebook uporabniki, ki so oboževalci blagovnih znamk, le-te tudi uporabljajo. Poleg tega jih ena tretjina pravi, da bi take izdelke kupovali še pogosteje….

Preberi več

“Mame blogarke” vse pomembnejša ciljna skupina

Mame, ki blogajo, so postale pomemben trženjski partner in močan zaveznik, saj razširjajo informacije o izdelkih ostalim 32 milijonom mamam, ki so prisotne na spletu v ZDA.
Te mame…

Preberi več

Splet najboljša destinacija za potrebe lokalnega iskanja

Vse več ljudi preko spleta išče lokalna podjetja ali lokacije, čeprav 45 odstotkov potrošnikov v glavi nima neke določene tarče, ko nekaj išče. To je samo ena od sedmih…

Preberi več

Macy’s uvedel tehnološko napredno garderobo

Macey’s v New Yorku predstavlja prvo tehnološko napredno garderobo za pomerjanje oblačil, imenovano »Magic Fitting Room«. V garderobi imajo uporabniki na voljo ogledalo, občutljivo na dotik, in računalnik, s…

Preberi več

Arhiv