Deli

Po ocenah IAB in PwC US so zneski, namenjeni za spletno oglaševanje, v tretjem četrtletju 2010 postavili nov rekord, saj so dosegli vrednost 6,4 milijarde dolarjev, kar znaša 17% več kot v istem obdobju leta 2009. IAB-jev izvršni direktor, Rothenberg, to dejstvo pripisuje spremenjenemu načinu življenja potrošnikov na področju zabave, informacij in blagovnih znamk.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv