Deli

MySpace in Facebook sta razkrila novo storitev, imenovano »Mash Up«, ki bo uporabnikom omogočala prenos podatkov med obema družabnima omrežjema. Z njo bodo uporabniki lahko s Facebook-a na MySpace uvozili podatke o svojih preferencah in druge informacije. Vse to pa z namenom bolj ciljanega oglaševanja in priporočil o izdelkih s področja filma in glasbe. Partnerstvo je nastalo na pobudo MySpace-a, saj želi na ta način povečati prodajo svojega oglasnega prostora.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv