Deli

ZDA so na drugem mestu po višini vložkov v mobilno oglaševanje. Pred njimi je le Japonska, ki je edina na svetu, ki presega milijardo dolarjev. Letos bo v ZDA mobilno oglaševanje vredno 797,6 milijona, do 2015 pa naj bi naraslo na 5,04 milijarde dolarjev.
V ZDA je 300 milijonov uporabnikov mobilnih telefonov, od tega jih skoraj ena tretjina preko njih dostopa do interneta, vendar jih od teh samo polovica trdi, da je videla oglas na svojih mobilnikih. Prostora za oglaševanje je torej še ogromno in vsekakor o zasičenosti sploh ne gre govorit. Še posebej, če zapišemo še podatek, da mobilno oglaševanje kljub visokim vložkom še vedno predstavlja zgolj en odstotek celotnega oglaševalskega kolača.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv