Število mobilnih oglaševalcev narašča

Rezultati comScore, Inc. raziskave o mobilnem oglaševanju kažejo, da se je število mobilnih oglaševalcev v ZDA, ki uporabljajo mobilne prikazne oglase, v zadnjih dveh letih več kot podvojilo….

Preberi več

Spletni oglasi igrajo ključno vlogo pri priporočilu izdelkov

Uporabniki, ki vidijo spletni oglas so skoraj 24% bolj nagnjeni k priporočilu izdelka, kot tisti, ki ne vidijo oglasa, kažejo rezultati raziskave iz Lotame. Spletni oglasi izdelkov namenjeni zabavi…

Preberi več

Spletno oglaševanje doseglo nov rekord

Spletno oglaševanje je v ZDA doseglo svoje najboljše prvo četrtletje doslej v vrednosti 7,3 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 23% porast v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2010,…

Preberi več

Spletni video oglasi premagali TV oglase

Interpublic Group’s West Coast IPG Media Lab je v študiji ugotovil, da uporabniki namenjajo več pozornosti spletnim video oglasom, ki imajo tudi boljši priklic od TV spotov. Spletni…

Preberi več

Vizualizacija blagovnih znamk

Mreža oglaševalskih agencij JWT je predstavila novo spletno stran Brand Toys, ki trenutno ponuja 3.000 blagovnih znamk za vizualizacijo. Z orodjem lahko uporabniki ustvarjajo svoje lastne like blagovne znamke…

Preberi več

Oglaševanje v družabnih omrežjih narašča

Proračuni namenjeni za oglaševanje v družabnih omrežjih napovedujejo rast iz 2,1 milijardi ameriških dolarjev v lanskem letu na 8,3 milijarde v letu 2015, glede na raziskavo podjetja BIA/Kelsey. Poročilo…

Preberi več

STO se usmerja na splet in družabna omrežja

Trženjske dejavnosti prilagajajo sredstvom, ki so na voljo, pravi Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije. Proračun STO v letu 2011 obsega dobrih 10 milijonov evrov . Letos bodo najmanj…

Preberi več

Trženjske dejavnosti podjetja prerazporejajo

Glede na ugotovitve raziskave Trženjski monitor med podjetji, ki sta jo izvedla DMS in Valicon, so tri četrtine podjetij v zadnjem letu uvedle spremembe pri svojih trženjskih dejavnostih. Med…

Preberi več

Oglaševalski proračuni ne sledijo uporabnikom

Poročilo s strani eMarketer-ja želi ovrednotiti vrzel med vpletenostjo uporabnika s spletnimi in mobilnimi mediji in deležem prehajanja oglaševalskega proračuna na splet. Čas, ki ga potrošniki preživijo pred…

Preberi več

Prihodki tiskanih oglasov v ZDA padajo

Po podatkih eMarketerja so prihodki tiskanih oglasov v revijah v ZDA padli na 14,7 milijard dolarjev v letu 2010, kar je za 5% manj kot so znašali v letu…

Preberi več

Arhiv