NOVICE IZ SVETA
Družabna omrežja in iskalni marketing (SEO) tvorita sklenjeni krog, kjer nadgrajujeta učinke en drugega, pravi Copeland, izvršni direktor GroupM Search. Za tržnike je ključnega pomena, da najdejo ravnotežje med…
Svetovna oglaševalska industrija okreva po recesiji hitreje kot so analitiki pričakovali. eMarketer ocenjuje, da bodo oglaševalski proračuni v letu 2011 znašali skoraj 500 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja …
Iskalniki in spletna pošta ostajata najbolj uporabljeni storitvi na spletu med odraslimi uporabniki v ZDA, glede na ugotovitve Pew Internet Project. Raziskava je pokazala, da se 60% odraslih spletnih…
Oglasi, ki se pojavljajo na prvi strani uporabnikovega brskalnika, zagotavljajo skoraj sedemkrat večjo verjetnost, da bodo uporabniki tudi kliknili nanj, kot tisti, ki se nahajajo kjerkoli drugje, pravijo rezultati…
IPG Media Lab je izvedel raziskavo, da ugotovijo kako ljudje gledajo televizijo in kako pozorni so na oglase. Z uporabo algoritmov za sledenje obraza in z biometričnim spremljanjem so…
V letošnjem trženjskem poročilu za ZDA s strani CMO Council, je 57% marketing managerjev napovedalo povečanje oglaševalskih proračunov za leto 2011. Dodali so, da bodo za vsaj 5%…
V zadnjih nekaj letih je bil Facebook daleč v ospredju v svetu družabnih omrežij in popolnoma neustavljiv na svoji poti proti ocenjeni vrednosti v znesku 100 milijard ameriških dolarjev….
Približno polovica anketiranih tržnikov najboljših blagovnih znamk ima izdelano strategijo za mobilno oglaševanje, vendar proračuni namenjeni tovrstnemu oglaševanju ostajajo minimalni, saj večina načrtuje porabo v vrednosti manj kot 50.000…
V raziskavi izvedeni s strani podjetja Yahoo!, je več kot polovica sodelujočih (53%) priklicala ogled video spletnih oglasov pred, med in po video vsebini, kar je pogosteje kot pri…
EMarketer napoveduje, da bo v ZDA spletno oglaševanje še letos doseglo vrednost 31,3 milijarde ameriških dolarjev, ki se bo do leta 2015 samo še povečevala. Iskalni marketing ostaja glavni…