Kako uravnotežiti iskalni marketing in družabne medije

Družabna omrežja in iskalni marketing (SEO) tvorita sklenjeni krog, kjer nadgrajujeta učinke en drugega, pravi Copeland, izvršni direktor GroupM Search. Za tržnike je ključnega pomena, da najdejo ravnotežje med…

Preberi več

Spletno oglaševanje spodbuja rast na svetovnem trgu

Svetovna oglaševalska industrija okreva po recesiji hitreje kot so analitiki pričakovali. eMarketer ocenjuje, da bodo oglaševalski proračuni v letu 2011 znašali skoraj 500 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja …

Preberi več

Spletni iskalniki in spletna pošta najbolj priljubljeni storitvi

Iskalniki in spletna pošta ostajata najbolj uporabljeni storitvi na spletu med odraslimi uporabniki v ZDA, glede na ugotovitve Pew Internet Project. Raziskava je pokazala, da se 60% odraslih spletnih…

Preberi več

Kaj vpliva na učinkovitost spletnih oglasov?

Oglasi, ki se pojavljajo na prvi strani uporabnikovega brskalnika, zagotavljajo skoraj sedemkrat večjo verjetnost, da bodo uporabniki tudi kliknili nanj, kot tisti, ki se nahajajo kjerkoli drugje, pravijo rezultati…

Preberi več

Spletni video oglasi dobivajo večjo pozornost gledalcev

IPG Media Lab je izvedel raziskavo, da ugotovijo kako ljudje gledajo televizijo in kako pozorni so na oglase. Z uporabo algoritmov za sledenje obraza in z biometričnim spremljanjem so…

Preberi več

Trženjsko poročilo prikazuje prehod na digitalne medije

V letošnjem trženjskem poročilu za ZDA s strani CMO Council, je 57% marketing managerjev napovedalo povečanje oglaševalskih proračunov za leto 2011. Dodali so, da bodo za vsaj 5%…

Preberi več

Google+ in Facebook na novo opredeljujeta prihodnost oglaševanja

V zadnjih nekaj letih je bil Facebook daleč v ospredju v svetu družabnih omrežij in popolnoma neustavljiv na svoji poti proti ocenjeni vrednosti v znesku 100 milijard ameriških dolarjev….

Preberi več

Tržniki vidijo prihodnost v mobilnem oglaševanju

Približno polovica anketiranih tržnikov najboljših blagovnih znamk ima izdelano strategijo za mobilno oglaševanje, vendar proračuni namenjeni tovrstnemu oglaševanju ostajajo minimalni, saj večina načrtuje porabo v vrednosti manj kot 50.000…

Preberi več

Spletni video oglasi povečujejo priklic blagovnih znamk

V raziskavi izvedeni s strani podjetja Yahoo!, je več kot polovica sodelujočih (53%) priklicala ogled video spletnih oglasov pred, med in po video vsebini, kar je pogosteje kot pri…

Preberi več

Trendi zvišujejo vrednost spletnega oglaševanje

EMarketer napoveduje, da bo v ZDA spletno oglaševanje še letos doseglo vrednost 31,3 milijarde ameriških dolarjev, ki se bo do leta 2015 samo še povečevala. Iskalni marketing ostaja glavni…

Preberi več

Arhiv