Deli

Glede na Kantar Media podatke, se je oglaševanje v ZDA v drugem četrtletju povečalo za 2,8% v primerjavi z istim četrtletjem lani. To je primerljivo z 4,4% rastjo v prvem četrtletju. Spletno oglaševanje se je povečalo za 10,4% v prvi polovici leta 2011, medtem ko se je oglaševanje v revijah povzpelo za 4%. Med mediji, ki so zabeležili upad oglaševanja, je TV z 7,6% manj prihodkov v prvi polovici leta 2011 v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2010.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv