Deli

Polovica Twitter uporabnikov v ZDA pravi, da sledijo 1 do 10 blagovnih znamk na družabnem omrežju in 11,1% uporabnikov dodaja, da je sledenje blagovnim znamkam glavni razlog, da uporabljajo Twitter, je pokazala raziskava podjetja Lab42. Približno 1 od 4 anketiranih Twitter uporabnikov pravi, da jim je Twitter posredoval relevanten oglas (Promoted Tweet) glede na njihove interese, medtem ko samo 10,9% uporabnikov dojema tovrstne oglase kot nadležne.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv