Deli

DreamWorks Animation je prišel do spoznanja, da digitalne kampanje, ki vključujejo »gaming« in spletni video, predstavljajo učinkovit način za doseganje in ohranjanje interakcije s potrošniki. “Kung Fu Panda 2” in “MegaMind” sta dosegla milijone uporabnikov skozi integracijo v Zynga igrah, in YouTube video promocija »Shreka« je dosegla 1,4 milijone gledalcev v dveh dneh. Kot rezultat, se bo DreamWorks marketinški proračun premaknil od najbolj tradicionalnih medijev (po vsej verjetnosti tisk) na digitalne, ki bodo predstavljali za 10 ali več odstotkov zdajšnjega proračuna.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv