Deli

Televizijsko oglaševanje, kljub upadajoči ekonomiji, ostaja stabilno, vendar ga bodo v naslednjih petih letih zasenčili spletni oglasi, kaže tržno poročilo Forrester Research. Do leta 2016 bodo oglaševalci namenili skoraj 77 milijard ameriških dolarjev spletu, kar obsega 35% celotnega oglaševalskega proračuna.

Po mnenju raziskovalne hiše Forrester je pred nami veliko sprememb v spletnem oglaševanju:

  • Mobilni oglasi bodo že letos prehiteli oglase v družabnih medijih: Tovrstni oglasi bodo dosegli 8,2 milijardi dolarjev prihodkov do leta 2016, saj želijo oglaševalci doseči ljudi na mobilnih telefonih in tabličnih računalnikih in ne le za mizo.
  • Tržni delež iskalnega marketinga bo padel: Čeprav bo iskalni marketing še naprej predstavljal največji segment z rastjo na 33 milijonov ameriških dolarjev, bo delež spletnih oglasov padel iz 55% na 44%. Zato ni presenetljivo dejstvo, da Google hiti v mobilno oglaševanje, prikazne oglase in družabna omrežja.
  • Prikazni oglasi ponovno rastejo: Predvsem po zaslugi multimedijskih oz. naprednih oglasnih formatov, kot je video, bo večina spletnih strani doživela preporod, saj bodo dosegli skoraj 28 milijard dolarjev in 37% tržni delež spletnih oglasov do leta 2016. Prikazni oglasi ponujajo bolj slikovno usmerjena sporočila, hkrati pa želijo oglaševalci doseči potrošnike kjerkoli na spletu, predvsem na družabnih omrežjih kot je Facebook in ne samo pri Google iskalniku.
  • Dnevne ponudbe bodo upadle: Potrošniki bodo zelo dovzetni za mikro impulzne odločitve tako, da bodo izgubili čut za premišljene odločitve, kar velja za vse življenjske poglede. Glede na študijo, naj bi se impulzne ponudbe kmalu znašle na črnem seznamu, da bi lahko potrošniki ponovno sprejemali racionalne odločitve. Hitro pa bodo tudi potrošniki postali utrujeni in naveličani množičnih ponudb.
  • Družabna omrežja bodo rasla počasi: Presenetljivo dejstvo je, da bodo proračuni namenjeni za družabna omrežja dosegli le 4,4 milijone ameriških dolarjev ali 7% celotnega spletnega proračuna do leta 2016. Vzrok leži predvsem v tem, da se Facebook stran ustanovi le enkrat z relativno malo tekočimi stroški in tudi zato, ker Facebook, Twitter ter ostali še ne ponujajo veliko različnih oglasnih formatov.

 

 

Deli

Arhiv