NOVICE IZ SVETA
Blagovne znamke lahko skoraj podvojijo možnosti za interakcijo s potrošniki, če uporabljajo oglase, ki združujejo sporočilo in nagrado, pravijo izsledki raziskave s strani podjetja KN Dimestore in SocialVibe. Tako…
Tržniki morajo osredotočiti svoje napore v spodbujanje in pridobivanje zvestih oboževalcev blagovnih znamk, ki bodo govorili o izdelkih in jih priporočali, ne pa v spodbujanje neposredne prodaje preko Facebooka,…
V oglaševanju je bistveno, da celo sredi tehnološke transformacije, ne pozabimo na pripovedovanje zgodb, pišeta Rothenberg, direktor IAB in Huges, direktor Martin Agency. »Nove tehnologije ne spremenijo človeško željo…
Video igre, kot oglaševalski kanal, prihajajo iz gospodarske krize brez posledic, saj se pričakuje, da bodo tržniki na svetovni ravni povečali vlaganja v in okoli tega medija na 7,2…
DreamWorks Animation je prišel do spoznanja, da digitalne kampanje, ki vključujejo »gaming« in spletni video, predstavljajo učinkovit način za doseganje in ohranjanje interakcije s potrošniki. “Kung Fu Panda…
Glede na Kantar Media podatke, se je oglaševanje v ZDA v drugem četrtletju povečalo za 2,8% v primerjavi z istim četrtletjem lani. To je primerljivo z 4,4% rastjo v…
Polovica Twitter uporabnikov v ZDA pravi, da sledijo 1 do 10 blagovnih znamk na družabnem omrežju in 11,1% uporabnikov dodaja, da je sledenje blagovnim znamkam glavni razlog, da uporabljajo…
Google je imel v juliju skupaj z YouTube-om skoraj dvakrat več različnih obiskovalcev kot Facebook, vendar pa Facebook prevladuje pri količini časa, ki ga povprečni uporabnik preživi na strani,…
Več trendov v Forrester Research napovedih kaže, da se bo interaktivno trženje na letni ravni povečalo na 77 milijard dolarjev do leta 2016, predvsem na račun hitro rastočega mobilnega…
eMarketer ocenjuje, da bodo igre v družabnih omrežjih dosegle 61,9 milijonov spletnih uporabnikov v ZDA do konca leta 2011 oziroma več kot četrtino celotne internetne populacije, rast pa bodo…