Oglaševalci povečujejo izdatke za iskalni marketing, Google pridobiva na deležu

Google je bil glavni razlog za 7% rast izdatkov namenjenih iskalnem marketingu v tretjem četrtletju, medtem ko je Bing -Yahoo! zavezništvo zabeležilo upad v tržnem deležu, glede na IgnitionOne…

Preberi več

Izdatki za mobilne oglase bodo še letos dosegli prvo milijardo

Izdatki namenjeni mobilnemu oglaševanju, ki je dolgo časa predstavljalo majhen delež v digitalnem medijskem spletu, bodo v ZDA dosegli milijardo ameriških dolarjev že v tem letu. Vzrok za to…

Preberi več

Do interneta dostopa že 72 odstotkov gospodinjstev

V Sloveniji še naprej raste razširjenost dostopa do interneta. V prvem četrtletju letos je imelo dostop do interneta 72 odstotkov gospodinjstev, kar je za štiri odstotne točke več…

Preberi več

Kombinacija TV in spletnih oglasov zagotavlja boljši priklic oglasov

Nova Nielsen raziskava je pokazala, da oglaševanje na večih platformah bistveno povečuje možnost, da si bodo potrošniki zapomnili oglaševalsko kampanjo, v primerjavi ko je oglas viden samo…

Preberi več

Avtomobilisti hitro povečujejo izdatke za mobilno oglaševanje

Avtomobilisti se v ZDA uvrščajo na peto mesto, globalno pa na deveto glede na izdatke za mobilno oglaševanje, kjer hitro povečujejo svojo prisotnost, poroča Millennial Media. Izdatki za…

Preberi več

Oglasi s spodbudami povečujejo interakcijo in prodajo

Blagovne znamke lahko skoraj podvojijo možnosti za interakcijo s potrošniki, če uporabljajo oglase, ki združujejo sporočilo in nagrado, pravijo izsledki raziskave s strani podjetja KN Dimestore in SocialVibe. Tako…

Preberi več

Družabna omrežja in ambasadorji blagovnih znamk

Tržniki morajo osredotočiti svoje napore v spodbujanje in pridobivanje zvestih oboževalcev blagovnih znamk, ki bodo govorili o izdelkih in jih priporočali, ne pa v spodbujanje neposredne prodaje preko Facebooka,…

Preberi več

Oblikovanje zgodb za boljši digitalni marketing

V oglaševanju je bistveno, da celo sredi tehnološke transformacije, ne pozabimo na pripovedovanje zgodb, pišeta Rothenberg, direktor IAB in Huges, direktor Martin Agency. »Nove tehnologije ne spremenijo človeško željo…

Preberi več

Video igre predstavljajo vroč medij

Video igre, kot oglaševalski kanal, prihajajo iz gospodarske krize brez posledic, saj se pričakuje, da bodo tržniki na svetovni ravni povečali vlaganja v in okoli tega medija na 7,2…

Preberi več

DreamWorks prehaja na digitalno trženje

DreamWorks Animation je prišel do spoznanja, da digitalne kampanje, ki vključujejo »gaming« in spletni video, predstavljajo učinkovit način za doseganje in ohranjanje interakcije s potrošniki. “Kung Fu Panda…

Preberi več

Arhiv