Oglasi s spodbudami povečujejo interakcijo in prodajo

Blagovne znamke lahko skoraj podvojijo možnosti za interakcijo s potrošniki, če uporabljajo oglase, ki združujejo sporočilo in nagrado, pravijo izsledki raziskave s strani podjetja KN Dimestore in SocialVibe. Tako…

Preberi več

Družabna omrežja in ambasadorji blagovnih znamk

Tržniki morajo osredotočiti svoje napore v spodbujanje in pridobivanje zvestih oboževalcev blagovnih znamk, ki bodo govorili o izdelkih in jih priporočali, ne pa v spodbujanje neposredne prodaje preko Facebooka,…

Preberi več

Oblikovanje zgodb za boljši digitalni marketing

V oglaševanju je bistveno, da celo sredi tehnološke transformacije, ne pozabimo na pripovedovanje zgodb, pišeta Rothenberg, direktor IAB in Huges, direktor Martin Agency. »Nove tehnologije ne spremenijo človeško željo…

Preberi več

Video igre predstavljajo vroč medij

Video igre, kot oglaševalski kanal, prihajajo iz gospodarske krize brez posledic, saj se pričakuje, da bodo tržniki na svetovni ravni povečali vlaganja v in okoli tega medija na 7,2…

Preberi več

DreamWorks prehaja na digitalno trženje

DreamWorks Animation je prišel do spoznanja, da digitalne kampanje, ki vključujejo »gaming« in spletni video, predstavljajo učinkovit način za doseganje in ohranjanje interakcije s potrošniki. “Kung Fu Panda…

Preberi več

Oglaševanje raste, čeprav upočasnjeno

Glede na Kantar Media podatke, se je oglaševanje v ZDA v drugem četrtletju povečalo za 2,8% v primerjavi z istim četrtletjem lani. To je primerljivo z 4,4% rastjo v…

Preberi več

Twitter uporabniki dovzetni za oglase

Polovica Twitter uporabnikov v ZDA pravi, da sledijo 1 do 10 blagovnih znamk na družabnem omrežju in 11,1% uporabnikov dodaja, da je sledenje blagovnim znamkam glavni razlog, da uporabljajo…

Preberi več

Google in Facebook zopet na vrhu

Google je imel v juliju skupaj z YouTube-om skoraj dvakrat več različnih obiskovalcev kot Facebook, vendar pa Facebook prevladuje pri količini časa, ki ga povprečni uporabnik preživi na strani,…

Preberi več

Rast spletnega oglaševanja predstavlja večkanalni izziv

Več trendov v Forrester Research napovedih kaže, da se bo interaktivno trženje na letni ravni povečalo na 77 milijard dolarjev do leta 2016, predvsem na račun hitro rastočega mobilnega…

Preberi več

Priljubljenost »social gaminga« narašča

eMarketer ocenjuje, da bodo igre v družabnih omrežjih dosegle 61,9 milijonov spletnih uporabnikov v ZDA do konca leta 2011 oziroma več kot četrtino celotne internetne populacije, rast pa bodo…

Preberi več

Arhiv