Deli

Prihodki »in-game« oglaševanja v družabnih omrežjih bodo letos v ZDA dosegli 205,4 milijona ameriških dolarjev in 293,4 milijona ameriških dolarjev na svetovni ravni, glede na eMarketer podatke. To vključuje tudi klasične banner in video oglase, iskalni marketing in ostale formate plačanega oglaševanja, ki podpirajo igre na družabnih omrežjih, kot je Facebook. Do leta 2013 pa bo svetovni trg »in-game advertisinga« dosegel 641 milijonov ameriških dolarjev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv