Deli

Na svetovni ravni naj bi oglaševalski izdatki za družabna omrežja v prihodnjem letu dosegli 8 milijard ameriških dolarjev , od tega polovico v ZDA, napoveduje eMarketer. Pričakuje se, da bo Facebook predstavljal skoraj tri četrtine skupnega globalnega proračuna , kar znaša 5,78 milijard ameriških dolarjev . »Vedno več podjetij gradi svojo prisotnost v družabnih omrežjih, s tem pa tudi povečujejo svoja oglaševalska vlaganja v tovrsten medij, pravi glavni eMarketer analitik ter dodaja, »družabna omrežja so utrdila svoj položaj tudi pri oglaševanju, ne le pri trženju.«

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv